Ga naar inhoud

Webcam & Win 7

Aanbevolen berichten

Mijn webcam is niet bruikbaar in Win 7. Het gaat om een Philips ToUcam Pro ll PCVC 840. Gekocht in 2004 blijkt nu na 5 jaar dat er geen Vista/Win 7 software beschikbaar is voor deze webcam. Teleurstellend dat een bedrijf als Philips zijn apparatuur zo snel obsoliet laat worden door niet meer in software updates te voorzien.\r\nKan iemand mij aangeven welke webcams wel werken onder Win 7.\r\n\r\nDank.
Link naar reactie
[QUOTE=qompaqniet;505134]Mijn webcam is niet bruikbaar in Win 7. Het gaat om een Philips ToUcam Pro ll PCVC 840. Gekocht in 2004 blijkt nu na 5 jaar dat er geen Vista/Win 7 software beschikbaar is voor deze webcam. Teleurstellend dat een bedrijf als Philips zijn apparatuur zo snel obsoliet laat worden door niet meer in software updates te voorzien.\r\nKan iemand mij aangeven welke webcams wel werken onder Win 7.\r\n\r\nDank.[/QUOTE]\r\n\r\nJe vraagt welke webcams wel werken onder win 7. Eigenlijk weet elke computershop dat. Het staat ook vaak op de verpakking. \r\nMaar je kunt ook daar: [url]http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/Browse.aspx?type=Hardware&category=Cameras%20%26%20Photo&subcategory=Webcams[/url] kijken en dan heb je een complete lijst van 195 compatible webcams. Let er even op dat er voor 32 en 64 bit een aparte lijst bestaat.\r\n\r\nSucces Niek
Link naar reactie
[QUOTE=robinmolen;505140]beste qompaqniet,\r\nHet klopt, vele software\'s game\'s enzovoort werken niet op windows 7.\r\nOmdat windows 7 nog net uit is.\r\nIk zal wachten op de drivers van philips.\r\n\r\nGroeten,\r\nRobin[/QUOTE]\r\n\r\nDan kan je HEEL lang wachten, want die webcam is al jaren \'obsolete\', oftewel daar is geen ondersteuning meer voor.....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;505752]Dan kan je HEEL lang wachten, want die webcam is al jaren \'obsolete\', oftewel daar is geen ondersteuning meer voor.....[/QUOTE]\r\nDe fout zit dus niet tussen de oren van de gebruiker, maar van bedrijven die bewust hardware obsolete laten worden zodat zij hun zakken weer kunnen vullen..........................jammer
Link naar reactie
[QUOTE=qompaqniet;506310]De fout zit dus niet tussen de oren van de gebruiker, maar van bedrijven die bewust hardware obsolete laten worden zodat zij hun zakken weer kunnen vullen..........................jammer[/QUOTE]\r\n\r\nAch, wees eens eerlijk, hoe lang moet een bedrijf nu blijven ondersteunen bij producten van maar een paar tientjes? Weet je wat een geld en tijd het kost om de software opnieuw te moeten schrijven voor een nieuw OS? En dat terwijl al zo\'n 90% van dat model webcam al in de vuilnisbak ligt. Nee, ik denk dat je met gebruiksartikelen wel wat meer reeel moet denken hoor....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...