Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Het beeldscherm van mijn notebook geeft opeens lichtblauwe (trillende) blokjes. Voornamelijk op de gedeelte die wit horen te zijn. Als mijn notebook bijna dicht is zijn de kleuren wel goed. Een of ander los contact? Heeft iemand een idee?\r\nLeon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 [QUOTE=Leon020;505112]Het beeldscherm van mijn notebook geeft opeens lichtblauwe (trillende) blokjes. Voornamelijk op de gedeelte die wit horen te zijn. Als mijn notebook bijna dicht is zijn de kleuren wel goed. Een of ander los contact? Heeft iemand een idee?\r\nLeon[/QUOTE]\r\n\r\nHet kabeltje naar je beeldscherm gaat langs één van de scharnieren. Lijkt inderdaad een los contactje, hoewel \"blokjes\"vaak op een kapotte videochip/videokaart duiden. \r\nIemand zal dat ding open moeten maken en alle contactjes even aan moeten drukken.\r\nVaak kan je het plasticplaatje, vlak boven het toetsenbord eraf wippen met iets scherps. Om te beginnen kan je dat even proberen en kijken of je erbij kan.\r\nWel voorzichtig!!\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen