Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Voor Windows 7 (32 bit)\r\n\r\nBij mij werkt deze patch goed, en kan ik de goeie ouwe Windows Mail gebruiken\r\nterwijl de Live Mail tot mijn verbazing ook nog als gewoonlijk kon worden gestart.\r\n\r\nDownload:\r\n[url]http://ghosthome.nl/software/VistaStyleWindowsMailforWindows7(32bit).zip[/url]\r\n\r\nvr.gr.\r\nGhost Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 je moe gewoon via microsoft.nl downloaden en je kan weer gebruik maken van windows mail! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Er valt bij Microsoft geen windows Mail meer te downloaden!!\r\nIk ben heel benieuwd hoe je die patch hebt verwerkt. Kun je daar iets over vertellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2010 hoi ik heb een probleem met windows 7(als ik hier verkeerd ben sorry ik kan nergens vinden waar ikzelf een discussie kan beginnen)is het zo dat win7 geen outlook heeft of office ik vind het nogal vervelend dat ik mijn adres wat ik van de provider heb niet kan gebruiken zoals ik dat nu zie ik heel 7 doorgespit maar geen outlook geen office alleen windows live nou als dat zo is met 7 gaat hij gelijk weg hij zit er net op maar als ik dit wist had ik xp blijven gebruiken maar zoiezo ga ik terug naar xp ik heb het nu 2 weken maar ik vind het niks. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen