Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Hallo.\r\n\r\nIk heb de volgende vraag. Ik heb mijn USB printer Canon iP 4200 aan gesloten op mijn Fritzbox Fon WLAN 7170 volgens de handleiding zou ik nu een netwerk printer moeten zien. Maar dat gebeurd dus niet wat doe ik fout. :| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Als het mogelijk is kijk even op de printer welk IP-adres hij heeft. \nKan dat niet, probeer eens een ip-scan van je subnet te maken om te kijken waar hij zich schuil houdt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Waar en hoe kan ik zien welk IP-adres de printer heeft. En hoe maak ik een IP-scan van mijn subnet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Start -> Configuratiescherm -> Printers (en apparaten) -> Rechtklikken in het venster -> Nieuwe (netwerk)printer toevoegen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Hallo NeeChee,\r\n\r\nwat jij zegt werkt bij mij niet kan geen netwerkprinter toevoegen er wordt om een printernaam gevraagd en wat ik daar ook invul de printer wordt niet gevonden.\r\nik wil dus graag weten hoe ik het ip-adres van mijn printer kan vinden zie het bericht van Bas2888\r\n\r\n[QUOTE=NeeChee;505121]Start -> Configuratiescherm -> Printers (en apparaten) -> Rechtklikken in het venster -> Nieuwe (netwerk)printer toevoegen[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Deze vind je meestal in de printer zelf, via het menu van de printer. (Dus letterlijk fysiek op de printer) Kijk eens in de handleiding van je printer. Verder kan je in je FritzBox! een kijken naar de aangesloten LAN-apparaten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Ik heb ff gegoogled. Bij de tweede link zie je een PDF-handboek met heel wat gedoe over het installeren van printers via de Fritzbox.\n[url]http://www.google.nl/search?as_q=Netwerkprinter+op+Fritzbox+7170&hl=nl&num=10&btnG=Google+zoeken&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=&safe=images[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen