Ga naar inhoud

1200euro game pc de echte

Aanbevolen berichten

hopelijk zijn er nu wel mensen instaat om mij te helpen :(\r\n\r\nhallo iedereen ik zoek een goede game pc voor 1200euro (als dit erg krap is zeg het dan)\r\n\r\nhierin moet zitten\r\n\r\n-de computer zelf\r\n-luidsprekers\r\n-monitor\r\n-muis toetsenbord (als het niet anders kan laat je het maar achterwegen)\r\n\r\nduidelijk geen os die heb ik al :p:D\r\n\r\nps: liefst een mooie case met een glazen kant of in iedergeval dat je er doorheen kan kijken en het liefst ook bij 4launch samenstellen :cool:\r\n\r\n\r\nalvast bedankt (Y):p
Link naar reactie
Voor 1200 euro heb je een heel goede game pc, met alles er op en er aan. Krap is dat zeker niet.\n\nIk neem aan dat je de meest nieuwe games op de hoogste settings wilt kunnen spelen.\nMisschien kun je kast, muis en toetsenbord al zelf uitzoeken bij 4 launch. Dat zijn toch dingen die je naar je eigen smaak moet kiezen. Geldt ook een beetje voor het beeldscherm, en dan vooral hoe groot die moet worden.
Link naar reactie
[QUOTE=robinmolen;505137]Beste codmw2.\r\nIdee:\r\n[url]http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Desktops/alienware-aurora/pd.aspx?refid=alienware-aurora&s=dhs&cs=nldhs1[/url]\r\nKan je zelf aanpassen zodat hij geen 1299 euro is,\r\nMuizen en toetsenborden is wat je zelf fijn vindt.\r\n\r\nGroeten,\r\nRobin[/QUOTE]\r\n\r\nDat is relatief gezien veel duurder. Zeker met de verzendkosten die er nog bij moeten komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...