Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik wil graag live video en audio streamen dat wil ik als volgt gaan doen:\r\n\r\nEen Imac zal de stream versturen naar een Linux server, vanaf de linuxserver word het verder naar de kijkers gestuurd doormiddel van een webplayer.\r\n\r\nIk heb op de linux server al Darwin Streaming Server geinstalleerd, dit lijkt te werken. Als ik op de mac ga streamen met \"quicktime broadcaster\" dan heb ik op de webspeler een groen beeld en geen geluid.\r\n\r\nNu heb ik 2 vragen:\r\n1. Waar ligt de fout, is een foute compressie? Foute instellingen op server? Bandbreedte te weinig?\r\n\r\n2. Is er een andere simpele manier om te streamen naar een linuxserver?\r\n\r\nIk wil geen gebruik maken van sites zoals ustream.com Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Ikzelf stream op sopcast en stream met \r\nwindows media Encoder \r\nvanuit WME kan je alle poorten snelheden codecs etc etc gebruiken en instellen die jij wil Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen