Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Hallo,\r\n\r\nIk moet even een computer weer goed maken, ze zijn naar de Media Markt geweest en zeiden tegen hun dat ze de officiele OS erop moet, er staat nu XP op maar sommige dingen werken niet met de XP wat wel met vista werkt dus als de computer terug gebracht moet worden moet eerst die Vista weer terug. Volgens media markt staat vista er nog op.\r\nHoe zorg ik ervoor dat ik die XP er af gooi en dan die Vista er weer voor krijg?\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Heb je een recovery CD/DVD bij de computer? Wat voor een type PC is het, een merk PC, ACER, HP of iets dergelijks? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nee er zijn geen herstelschijven aanwezig.\r\nhet is een hp 550 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik neem de laptop mee naar huis en doe dit wel even op mijn manier,\r\nik heb namelijk zelf ook schijven van Vista die gooi ik er op en download drivers op de website van HP, toch bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Precies wat Dutch al zei, toch nog even kijken wat de toetsen combinatie is om de herstelpartitie te \"activeren\" alles komt dan mooi terug zoals het in het begin geleverd was. Meestal F11 ot iets dergelijks. Wel even ervoor zorgen dat je alle belangrijke docs en files eerst op een cd of geheugen stick zet. \r\n\r\nSucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen