Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Wij maken op school gebruik van Smartschool hier kunnen we bestanden opslaan, mail sturen, agenda bijhouden enzovoorts. \r\nNu zie ik onderaan de map mijn documenten een WebDav link en blijkbaar kan ik daarmee mijn smartschool als lokale schijf weergeven welk programma heb ik daarvoor nodig? en kan ik dan ook zorgen dat het automatisch gesynchroniseerd worden met de map mijn documenten op mijn laptop (zodat alles ook offline beschikbaar is) :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Om een WebDav schijf als lokale netwerkschijf weer te geven kun je gebruik maken van een programma als NetDrive of WebDrive. Windows kan het zelf ook, maar dan wordt het geen echte schijf met een schijfletter, maar maakt deze er een weblocatie van.\n\nSynchroniseren kun je vervolgens regelen met weer een los programma. Geen aanrader dit keer, maar er zijn ontelbaar synchronisatieprogramma\'s beschikbaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 bedankt voor de tip foobar ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen