Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik heb een Freecom storage gateway (250gb) die ik met een LAN kabel naar de pc heb aangesloten er zit een boekje bij en een cd\'tje en helemaal niks werkt ik heb de RESET knop geprobeerd niks Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Je bedoelt dit ding?\r\n[url]http://www.freecom.nl/ecproduct_detail.asp?ID=2964[/url]\r\n\r\nAls je alle stappen van de installatiehandleiding gevolgd hebt en hij werkt nog niet, dan zou je \'m maar kunnen retourneren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ja dat is dezelfde\r\n\r\n\r\nKan niet is al een paar jaar oud hij is ook niet stuk vorige week was hij aangesloten en nu op mijn eigen pc (dat is dus een andere) doet hij het niet meer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Maar de afbeelding op die website zit zo\'n draadloze antenne op bij mij niet ik doe het met LAN-kabel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 [QUOTE=AtiRadeon12;504880]Kan niet is al een paar jaar oud hij is ook niet stuk vorige week was hij aangesloten en nu op mijn eigen pc (dat is dus een andere) doet hij het niet meer[/QUOTE]Ja dan herkent de eigen PC het apparaat nog niet, je zou toch de installatiehandleiding ff door moeten lopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb hem op mijn tweede pc aangesloten hij herkent hem meteen allen het probleem is nu dat dat je er niks op kan zetten niks uploaden maar wel verbinding maken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2011 Probeer de FSG-3 eens met een lan kabel aan te sluiten op een pc. Download eerst de freecom assistant eens, die kan de instellingen inzien Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen