Ga naar inhoud

pakt grafische kaart niet

Aanbevolen berichten

hallo iedereen kan iemand mij helpen ik heb een vraag over een grafische kaart\r\n\r\nik heb een computer gekocht met een 9500gt maar hij kan niet eens codmw2 spelen op lowest settings als ik kijk in het configuratiescherm staat er nforce7025 dit klopt toch niet en als ik de drivers installeer en ja ik gebruik de goede drivers dan pakt hij ze niet dan zegt hij error kan grafisxche kaart niet vinden:confused::confused:\r\n\r\ngl alvast bedankt\r\n\r\nps heb gezien dat mensen op een 9500gt crysis spelen op high dus het moet gewoon lukken het is niet de snelste maar toch wel boven gemiddeld denk ik
Link naar reactie
De nforce 7025 is een op het moederbord geintegreerde grafische chip. Daar hoef je niet veel van te verwachten.\n\nAls er een 9500 GT in zit, moet je mogelijk in het BIOS aangeven dat de chip op het moederbord niet gebruikt moet worden, maar dat je de losse grafische kaart wilt gebruiken.\n\nWat uiteraard ook nog kan is dat er simpelweg geen 9500 GT in zit. En blik aan de achterkant van de computer zou je daar een idee van moeten kunnen geven: waar zit de aansluiting(en) voor het beeldscherm?
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;504775]De nforce 7025 is een op het moederbord geintegreerde grafische chip. Daar hoef je niet veel van te verwachten.\r\n\r\nAls er een 9500 GT in zit, moet je mogelijk in het BIOS aangeven dat de chip op het moederbord niet gebruikt moet worden, maar dat je de losse grafische kaart wilt gebruiken.\r\n\r\nWat uiteraard ook nog kan is dat er simpelweg geen 9500 GT in zit. En blik aan de achterkant van de computer zou je daar een idee van moeten kunnen geven: waar zit de aansluiting(en) voor het beeldscherm?[/QUOTE]\r\n\r\nkijk deze link [url]http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,281/category_id,56/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/[/url]\r\ndus het staat er gewoon bij pl0x geef antwoord wou vanavond nog spelen
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;504789]hij kan er wel bij staan maar dat zegt ons niets. , maar kijk nu even waar je monitor op aangesloten is.\r\n\r\nis dat op het moederbord .... dat is bovenaan waar ook de muis keyboard usb printer etc en andere poorten zitten\r\n\r\nof wat lager zeg maar onderaan in de kast.[/QUOTE]\r\n\r\nnee er zit er gewoon geen in. zal ik terug gaan naar de winkel?:p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...