Ga naar inhoud
  • 0

virus of trojan verwijderen

Anoniem2

Vraag

Hoe verwijder ik FVO.89A TSUM56AL M190A1? Het is een blauw tekstblokje met witte letters (alleen de F is roze) dat de balk met het e-mailadres gedeeltelijk bedekt. Het blokje is niet te verwijderen. Ik kan geen informatie hierover vinden via Google behalve op Chinese en Franse sites. Als ik de pc uitzet, wordt het beeldscherm beurtelings rood, groen, blauw totdat ik de stroomverbinding verbreek. Weet iemand wat dit is en vooral hoe ik het weer kwijt raak?
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Hi,\r\n\r\nAlles wijst erop dat het geen virus is, maar een melding van je monitor.\r\nOp de Chinese en Duitse sites (Franse ook) komt dat telkens terug.\r\nHier een stukje in \'t Duits: \r\n[SIZE=\"1\"][COLOR=\"RoyalBlue\"]Seit einigen Tagen erscheint oben links auf dem Bildschirm IMMER ein kleines, ca. zeigefingergroßes Fenster, blau, mit folgender Buchstaben- und Ziffernkombination in weiß (nur der erste Buchstabe, das \'F\', ist rot): erste Zeile: [COLOR=\"Red\"]FVO.89A TSUM56AL [/COLOR]zweite Zeile: [COLOR=\"red\"]LTM190EX-L31 [/COLOR]Dieses Fenster ist durch den Cursor nicht zu beeinflussen; es ist, als ob es auf dem jeweiligen Bildschirmtext draufliegt.\r\n\r\nQuelle: [url]http://board.protecus.de/t30721.htm#ixzz0bTYi8LSP[/url][/COLOR][/SIZE]\r\n\r\nHet antwoord van een reageerder, als volgt samengevat:\r\n[SIZE=\"1\"][COLOR=\"RoyalBlue\"]lass mich raten, Du hast einen [COLOR=\"red\"]Samsung Monitor [/COLOR]bzw. der Monitor hat ein \r\nLCD-Panel von Samsung... (= Chi Mei/Taiwan)\r\n\r\nScheint eine [COLOR=\"Red\"]Fehlermeldung [/COLOR]vom [COLOR=\"red\"]Monitor [/COLOR]zu sein, prüfe [COLOR=\"red\"]Bedienungsanleitung[/COLOR],\r\neventuell ist noch ein [COLOR=\"red\"]Menüpunkt [/COLOR]aktiv, der [COLOR=\"red\"]Stecker [/COLOR]nicht richtig drin oder\r\ndie [COLOR=\"red\"]Grafikkarte/Monitor [/COLOR]gibt den [COLOR=\"red\"]Geist [/COLOR]auf (schon mal probiert einen anderen Monitor anzuhängen)...?\r\n\r\n\r\nQuelle: [url]http://board.protecus.de/t30721.htm#ixzz0bTZ4pmH4[/url][/COLOR][/SIZE]\r\n\r\nDe eerste twee combinaties slaan op een elektronisch onderdeel; de laatste op het type monitor (in jouw geval M190A1)\r\n\r\nSuggesties:\r\n- sluit de monitor eens op een andere PC aan.\r\n- controleer de stekker\r\n- RTFM >> eh, zoek in de handleiding naar de kreet \'foutmeldingen\'/ \'error codes\'\r\n- houd rekening met een slechte/zwakke grafische kaart.\r\n\r\nStaat hier onder nog een keer in het Chinees\r\n\r\n[COLOR=\"Blue\"]电脑上显示FVO.89A TSUM56AL CMO190A1是什么意思?[/COLOR]\r\n\r\nAntwoord:\r\n[COLOR=\"blue\"]\r\n关机时会出出三种不同的颜色,红色,黄色,蓝色。是同一种原因所引起吗\r\n匿名 回答:1 人气:3 解决时间:2009-12-16 15:12 [/COLOR]\r\n\r\nLijkt me duidelijk.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
  • 0
Wat daar (dacht ik) staat bij de laatste reactie op die Duitse link:\nhet probleem was dat PC en monitor op hetzelfde schakelbare stopcontact stonden, en met één klik van een netschakelaar werden aangeschakeld.\n\nHet Aan/uit schakelen van alleen de monitor loste het op ?\nBlijkbaar zorgen dus dat ze echt apart aan- en uitgeschakeld worden.\n\n( de Google vertaling:\n[url=http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=de&u=http://board.protecus.de/t30721.htm&ei=cqc_S6HjMcj4-AbQzaScCQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CAwQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3D%2522Seit%2Beinigen%2BTagen%2Berscheint%2Boben%2Blinks%2Bauf%2Bdem%2BBildschirm%2522%26hl%3Dnl%26safe%3Doff%26sa%3DG%26num%3D50]\"[I]Hoi,\nIk had hetzelfde probleem. Mijn PC en alle huidige verzamelaars zijn aangesloten op een golf plug strip. Dat betekent dat als ik op de pc is ingeschakeld alles Automatisch. Het probleem: Ik mijn monitor uitgeschakeld en ingeschakeld weer, en dus de fout was gegaan.\nIk hoop dat het delen, met jou ook.\nGroeten, Dieter Dieter[/I]\"[/url] )
Link naar reactie
  • 0
We zijn het eens.\r\nVoor [COLOR=\"Blue\"][SIZE=\"2\"]\'alle verzamelaars zijn aangesloten op een golf-strip-plug\' [/SIZE][/COLOR]moet je lezen: [COLOR=\"blue\"][SIZE=\"2\"]alle stroomafnemers [/SIZE][/COLOR](=verbonden apparaten) [COLOR=\"blue\"][SIZE=\"2\"]zijn aangesloten op een stekkerdoos met overspanningsbeveiliging.[/SIZE][/COLOR] Eén schakelaar om en alles staat aan.\r\nDe reageerder op die link stelt verder, dat als hij z\'n monitor een keer uit- en weer inschakelt, de melding verdwenen is en hij hoopt dat het ook voor anderen de oplossing is.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...