Ga naar inhoud

1200 euro game pc

Aanbevolen berichten

[QUOTE=JohnL;504670]Volgens mij had je, aan je taalgebruik te zien, allang in bed moeten liggen. Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.[/QUOTE]\r\n\r\nwtf de twee besten op dit gehele forum en dan zoon reactie nee waarom btw kom ook uit etten-leur maar moest kranten doen ga altijd om 4 uur daarom:D\r\n\r\npl0x kan je een samenstelling maken
Link naar reactie
Windows 7 is \'maar\' 78 euro nu. Best een bak geld, maar die mensen van microsoft hebben daar dan ook veel werk in gestopt. Overigens, er zijn toch al wel systemen voor die prijs te vinden op het forum? Kijk anders een in de tweakers BBG. Als je bij het 1750 euro budget-systeem de monitor/muis/toetsenbord/ect. wegdoet, kom je op zo\'n 1200 euro.
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;504769]Nou ja, het downloaden is toch niet illegaal? Alleen het uploaden. Al kan ik er wel inkomen dat je downloaden ook niks vindt;)[/QUOTE]\n\nOf downloaden legaal of illegaal is, hangt af van wat je download en op welke manier.\nZo is software (tenzij freeware of shareware) altijd illegaal.\nZie o.a. [url]http://www.leerwiki.nl/Wanneer_is_downloaden_legaal_of_illegaal%3F[/url]\n\n[QUOTE=codmw2;504805]kom op jongens wtf beantwoord ne vraag aub en niet een beetje over auteursrechten dat boeid me niks \nwat stikt mij het nou dat je zo lomp bent om het te kopen 300-400euro voor een besturingsyssteem dat al 20 jaar klaarligt bij microsoft so what just download and be happy\n\npl0x maak een smaenstelling[/QUOTE]\n\nMisschien wat beleefder zijn en wat meer tijd besteden aan je Nederlands ;-)
Link naar reactie
[quote=Arrim;504769]Nou ja, het downloaden is toch niet illegaal? Alleen het uploaden. Al kan ik er wel inkomen dat je downloaden ook niks vindt;)[/quote]Software downloaden is wel degelijk illegaal, en het gebruiken ook.\nAls jij na een tijd werken van je baas te horen krijgt \"Nog bedankt hè, tof van je, aju\" en je zonder te betalen naar huis stuurt, hoe zou jij je dan voelen?\nLetterlijk en figuurlijk belazerd, denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...