Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 hallo even heel kort ga zo slapen \r\nhallo ik zou graag een mooie game pc willen hebben iemand een idee als je een idee hebt wil je ze dan samenstellen op 4launch aub\r\n\r\nbudget is 1200 euro daar moet in zitten muis toetsenbord monitor en luidsprekers geen windows 7 die heb ik al gekocht nu blij dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 [QUOTE=codmw2;504649]hallo even heel kort ga zo slapen ... geen windows 7 die heb ik al gedownload:D w00t owned microsoft[/QUOTE]Slaap lekker dan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Volgens mij had je, aan je taalgebruik te zien, allang in bed moeten liggen. Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [QUOTE=JohnL;504670]Volgens mij had je, aan je taalgebruik te zien, allang in bed moeten liggen. Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.[/QUOTE]\r\n\r\nwtf de twee besten op dit gehele forum en dan zoon reactie nee waarom btw kom ook uit etten-leur maar moest kranten doen ga altijd om 4 uur daarom:D\r\n\r\npl0x kan je een samenstelling maken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [QUOTE=obi-wan-kenobi;504651]Slaap lekker dan.[/QUOTE]\r\n\r\nwtf de twee besten op dit gehele forum en dan zoon reactie nee waarom btw kom ook uit etten-leur maar moest kranten doen ga altijd om 4 uur daarom:D\r\n\r\npl0x kan je een samenstelling maken:D\r\n(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 vertel misschien wat duidelijker hoe en wat je er allemaal in wilt hebben en wat je er precies van plan mee bent ( qua spellen spelen wat voor soort..) altijd makkelijker voor hun dan, en geef ze even de tijd. ze zijn ht naar mijn weten niet verplicht dit te doen dus geduld :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [quote=codmw2;504649]\nwindows 7 die heb ik al gedownload:D w00t owned microsoft[/quote]\nik denk dat het om deze regel gaat \'\' illegaal dus \'\' ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Inderdaad: hoe je aan je software komt boeit ons niet, maar loop illegale praktijken niet op dit forum te verkondigen, want dan loop je hulp mis. Pas je startpost dus maar even aan.\r\n\r\nEn het helpt trouwens ook als je zelf eerst eens wat probeert, dan geven we wel de nodige opmerkingen en/of bijsturing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [QUOTE=tjoekse;504716]ik denk dat het om deze regel gaat \'\' illegaal dus \'\' ;)[/QUOTE]\r\n\r\nah oke vandaar dan.. nja nvm dan he :P\r\n\r\ngrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Nou ja, het downloaden is toch niet illegaal? Alleen het uploaden. Al kan ik er wel inkomen dat je downloaden ook niks vindt;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 zegmaar jullie downloaden niet?\r\nwat een onzin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Waarom zou het onzin zijn? Tuurlijk, het bespaard geld, maar ook softwareontwikkelaars moeten worden betaald. Je graaft je eigen graf als je download. Dacht je werkelijk dat er nog spellen werden gemaakt als iedereen zou downloaden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Ik download al jaren al mijn software gratis.\nSuSE, Ubuntu, Gimp, OOo, Firefox, Thunderbird, Google earth, audacious(voorheen winamp 2 en XMMS) Picasa, aMSN, Kompozer, enz enz.\n\nWist niet dat het slecht was eigenlijk.\nMaar spellen spelen doe ik weinig, alleen schaken online :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 kom op jongens wtf beantwoord ne vraag aub en niet een beetje over auteursrechten dat boeid me niks \r\nwat stikt mij het nou dat je zo lomp bent om het te kopen 300-400euro voor een besturingsyssteem dat al 20 jaar klaarligt bij microsoft so what just download and be happy\r\n\r\npl0x maak een smaenstelling Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Windows 7 is \'maar\' 78 euro nu. Best een bak geld, maar die mensen van microsoft hebben daar dan ook veel werk in gestopt. Overigens, er zijn toch al wel systemen voor die prijs te vinden op het forum? Kijk anders een in de tweakers BBG. Als je bij het 1750 euro budget-systeem de monitor/muis/toetsenbord/ect. wegdoet, kom je op zo\'n 1200 euro. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 [QUOTE=Arrim;504769]Nou ja, het downloaden is toch niet illegaal? Alleen het uploaden. Al kan ik er wel inkomen dat je downloaden ook niks vindt;)[/QUOTE]\n\nOf downloaden legaal of illegaal is, hangt af van wat je download en op welke manier.\nZo is software (tenzij freeware of shareware) altijd illegaal.\nZie o.a. [url]http://www.leerwiki.nl/Wanneer_is_downloaden_legaal_of_illegaal%3F[/url]\n\n[QUOTE=codmw2;504805]kom op jongens wtf beantwoord ne vraag aub en niet een beetje over auteursrechten dat boeid me niks \nwat stikt mij het nou dat je zo lomp bent om het te kopen 300-400euro voor een besturingsyssteem dat al 20 jaar klaarligt bij microsoft so what just download and be happy\n\npl0x maak een smaenstelling[/QUOTE]\n\nMisschien wat beleefder zijn en wat meer tijd besteden aan je Nederlands ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;504949]78 Euro\r\n\r\nmaar dat is eenmalig ;):D ,daar kun je jaren mee voort.:eek:[/QUOTE]\r\n\r\nHoezo jaren mee vooruit dan? Je koopt dan één keer een OEM licentie, maar je moet toch een nieuwe licentie kopen als je het nog eens wilt installeren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 [quote=Arrim;504769]Nou ja, het downloaden is toch niet illegaal? Alleen het uploaden. Al kan ik er wel inkomen dat je downloaden ook niks vindt;)[/quote]Software downloaden is wel degelijk illegaal, en het gebruiken ook.\nAls jij na een tijd werken van je baas te horen krijgt \"Nog bedankt hè, tof van je, aju\" en je zonder te betalen naar huis stuurt, hoe zou jij je dan voelen?\nLetterlijk en figuurlijk belazerd, denk ik. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen