Ga naar inhoud

Vista doet raar...

Aanbevolen berichten

hallo,\r\nik heb sinds kort windows vista home premium, maar het probleem is dat het na 1 dag geen internet meer had. dus ikke een beetje kijken maar ik kon het probleem niet vinden (cry) en daarbij kreeg ik ook nog eens problemen met het bureaublad dat elkekeer vastliep als je een pictogram aanklikt... weten jullie misschien een oplossing voor mijn probleem??\r\n\r\nP.S. probeer het een beetje makkelijk uit te leggen want ik weet er niet veel van af :P
Link naar reactie
Had hetzelfde probleem en heb gelijk gebruik gemaakt van de upgrade optie naar Windows 7 ... :mrgreen:\r\n\r\nMaarre, ff serieus: als het nieuwe hardware betreft, dan gelijk terug naar de winkel. En als het oudere hardware betreft, kijk of alle hardware ook qua drivers goed ondersteund wordt in Vista ... vergeet m.n. de chipsetdrivers van het moederbord niet.
Link naar reactie
ok.... dan stuit ik alweer op een probleem elkekeer als ik norman probeer te verwijderen loopt hij vast op het moment: \"Een ongenblik geduld. Windows is bezig met het configureren van Norman Security Suite\" (cry)\r\n\r\nenig idee hoe ik dat oplos?\r\n\r\n//Edit\r\n\r\nik heb het nu net ook geprobeerd door het mapje (C:/Program Files/Norman) te verwijderen maar dan blijft hij maar laden hij is nu al ongeveer 10 min bezig... help me!
Link naar reactie
[QUOTE=Casje;504660]ok.... dan stuit ik alweer op een probleem elkekeer als ik norman probeer te verwijderen loopt hij vast op het moment: \"Een ongenblik geduld. Windows is bezig met het configureren van Norman Security Suite\" (cry)\r\n\r\nenig idee hoe ik dat oplos?[/QUOTE]\r\n\r\nMogelijk kan je even daar kijken: [url]http://www.norman.com/support/support_issue_archive/67798/nl[/url]\r\n\r\nAls dat niet lukt. Zou ik eerst proberen om de juiste versie voor Vista te installeren, over de onjuiste versie heen en daarna alles eraf gooien.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;504664]Mogelijk kan je even daar kijken: [url]http://www.norman.com/support/support_issue_archive/67798/nl[/url]\r\n\r\nAls dat niet lukt. Zou ik eerst proberen om de juiste versie voor Vista te installeren, over de onjuiste versie heen en daarna alles eraf gooien.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nThx man ik heb nu net DelNVC5.exe (programma waar je norman mee verwijderd) op usb gezet en is nu aan het verwijderen (althans dat hoop ik want ik zie niets gebeuren, er is geen laad balk :o maar als het werkt kan ik iniedergeval al verder :D:D:D:D\r\n\r\n//Edit\r\nok jammer dat wilde niet nou heb ik nog 1 optie over herinstalleren over de andere heen hopelijk wil dat :o
Link naar reactie
[quote=obi-wan-kenobi;504652]Had hetzelfde probleem en heb gelijk gebruik gemaakt van de upgrade optie naar Windows 7 ... :mrgreen:\n\nMaarre, ff serieus: als het nieuwe hardware betreft, dan gelijk terug naar de winkel. En als het oudere hardware betreft, kijk of alle hardware ook qua drivers goed ondersteund wordt in Vista ... vergeet m.n. de chipsetdrivers van het moederbord niet.[/quote]\n\nAls het inderdaad zulke oude hardware is dat Vista niet ondersteunt wordt, dan zal W7 daar niks aan verbeteren. Windows 7 is op driverniveau vrijwel identiek aan Vista.
Link naar reactie
ik heb dezekeer extra goed gekeken en ik heb Vista 32 bits versie op mijn computer staan dus heb ik die 32 bits norman voor vista gedownload en bij het voorbereiden van de installatie zegt mijn computer: \"deze versie wordt niet ondersteunt door uw processor.\" WTF?! waar slaat dat nou op dan, wat doe ik verkeerd?\r\n\r\nik heb een ATI Radeon HD 4600 Series erinzitte (lijkt mij goed genoeg) Quad core processor 2.5 GhZ.\r\n\r\n//Edit\r\nok, ik ga hem nu gewoon naar dixons brengen... iniedergeval bedankt :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...