Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Hoi,\r\n\r\nIk heb een PSP en wil daar graag op internetten...\r\nDus ik wil een WiFI usb stick kopen.\r\nmijn vraag is, Welke is het best om verbinding te maken met mijn PSP?\r\nEn werkt het op Windows Vista en XP? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Moet je niet een router kopen, of zie ik dat verkeerd? Dan heb je verder geen computer er bij nodig om te kunnen internetten via PSP.\n\nDaarnaast weet ik niet of de PSP een ad-hoc verbinding ondersteunt. Als \'ie dat niet doet, heb je sowieso een router nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Ja, een PSP ondersteund ad-hoc...;)\r\nEn ik wil een WiFi usb stick omdat ik dan die overal mee naartoe kan nemen en dan [bijv. bij famillie] altijd online kan gaan...\r\nEn wij hebben zelf ook geen draadlose verbinding... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 [QUOTE=mitchellsprenk;504712]Ja, een PSP ondersteund ad-hoc...;)\r\nEn ik wil een WiFi usb stick omdat ik dan die overal mee naartoe kan nemen en dan [bijv. bij famillie] altijd online kan gaan...\r\nEn wij hebben zelf ook geen draadlose verbinding...[/QUOTE]\r\n\r\nIemand een idee? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen