Ga naar inhoud

Externe HD niet te benaderen

Aanbevolen berichten

Ik heb een harde schijf sate uit een pc gehaald en deze in een Ex-Mob 86 van Wintech geplaatst\nOp een pc met WIN 7 ziet deze hem geheel niet hoor wel een signaal en\nop een wat oudere PC met XP wordt de EXterne HD herkend als CD drive\ner staat dan onder het icoon verwisselbare schijf\nklik ik dit aan dan zegt die plaats schijf\nHoe verander ik dit.\n\nMul
Link naar reactie
[QUOTE=mul;504436]Ik heb een harde schijf sate uit een pc gehaald en deze in een Ex-Mob 86 van Wintech geplaatst\r\nOp een pc met WIN 7 ziet deze hem geheel niet hoor wel een signaal en\r\nop een wat oudere PC met XP wordt de EXterne HD herkend als CD drive\r\ner staat dan onder het icoon verwisselbare schijf\r\nklik ik dit aan dan zegt die plaats schijf\r\nHoe verander ik dit.\r\n\r\nMul[/QUOTE]\r\n\r\nGa eens naaar Apparaatbeheer,daarin zie je USB devices staan, klik er met rechter muis toets op en kies: Installatie ongedaan maken.,Hierna herstarten en windows zal de nieuwe hardware vinden. \r\nDaarna naar schijfbeheer gaan en een partitie aanmaken op de hd. \r\nIk vermoed dat je dan de schijf weer kunt gebruiken.
Link naar reactie
[QUOTE=mul;504642]Het is een Schijf van een Rais system\r\nWat doe ik met die TS[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, als je de partitie verwijdert ben je data in principe kwijt. Dat had ik er even bij moeten tikken. Sorry.\r\n\r\nHmmm Ik neem aan dat je Raid bedoelt. Welk soort Raid?\r\nBij raid1 moet de schijf leesbare data bevatten. Bij Raid0 dus niet.\r\n\r\nEn TS ben jij de Topic Starter
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=erikdenhouter;504689]Mogelijk wel de oorzaak ?[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben nu zover dat ik de Ex HD wel kan benaderen in Windows XP\r\nHet probleem was dat de voedings stekker geen goed contact maakte. (220V )\r\nDat had ik niet gelijk door omdat het indicatie lampje wel brande hij krijgt waarschijnlijk voeding van de\r\nUSB aansluiting ,hij ziet de Ex HD dan als CD ROM speler.\r\nDus op de XP PC gaat alles goed als ik goed oplet dat de HD een externe voeding heeft.\r\n\r\nMaar als ik de USB plug omplug naar de Win 7 PC hoor ik alleen een ping en verder niets
Link naar reactie
[QUOTE=mul;508663]Ik ben nu zover dat ik de Ex HD wel kan benaderen in Windows XP\r\nHet probleem was dat de voedings stekker geen goed contact maakte. (220V )\r\nDat had ik niet gelijk door omdat het indicatie lampje wel brande hij krijgt waarschijnlijk voeding van de\r\nUSB aansluiting ,hij ziet de Ex HD dan als CD ROM speler.\r\nDus op de XP PC gaat alles goed als ik goed oplet dat de HD een externe voeding heeft.\r\n\r\nMaar als ik de USB plug omplug naar de Win 7 PC hoor ik alleen een ping en verder niets[/QUOTE]\r\n\r\nDit staat er over je externe hd bij de fabrikant:\r\n\r\nSupporting various types of SATA 3.5 inch hard discs\r\n- Compatible with Windows 98/98SE/ME/2000/XP/2003/Vista\r\n- Plug and Play\r\n- Transmission speed can reach 480Mbps(USB2.0)\r\n- The package includes connection cable, driver CD, adapter and power source cable \r\n\r\n[url]http://www.wintech-computer.de/en/index.php?seite=detail&id=143[/url]\r\n\r\nZoek daar: [url]http://www.wintech-computer.de/en/index.php?seite=download[/url] naar een firmware update voor je behuizing, of mail even naar ze.\r\nIk denk dat dan je probleem opgelost kan zijn.\r\nHij is kennelijk (nog) niet compatible met win 7.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[QUOTE=Niekie30;508673]Dit staat er over je externe hd bij de fabrikant:\r\n\r\nSupporting various types of SATA 3.5 inch hard discs\r\n- Compatible with Windows 98/98SE/ME/2000/XP/2003/Vista\r\n- Plug and Play\r\n- Transmission speed can reach 480Mbps(USB2.0)\r\n- The package includes connection cable, driver CD, adapter and power source cable \r\n\r\n[url]http://www.wintech-computer.de/en/index.php?seite=detail&id=143[/url]\r\n\r\nZoek daar: [url]http://www.wintech-computer.de/en/index.php?seite=download[/url] naar een firmware update voor je behuizing, of mail even naar ze.\r\nIk denk dat dan je probleem opgelost kan zijn.\r\nHij is kennelijk (nog) niet compatible met win 7.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb van WINTECH twee verschillende USB kabels toegestuurd gekregen service geweldig toch.\r\nDe ene kabel had geen resultaat en de andere wel ogenschijnlijk zien de kabels er hetzelfde er uit\r\nmaar het werkt wat het verschil is ,is mijn niet duidelijk geworden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...