Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 Ik ben bezig met een schone installatie van Windows 7. Na het installeren van een aantal van de andere programma\'s opent ineens de map C:\\Windows\\sysWOW64 als ik de PC weer aanzet. Welk nieuw geïnstalleerd programma hier verantwoordelijk voor is weet ik niet. Het trad ineens op nadat een bij programma-installatie de PC opnieuw opgestart moest worden. Met systeemherstel kan ik niet ver genoeg terug om het weg te halen en om nou de hele installatie opnieuw te gaan doen...\r\nIn de opstartmap staat niets en in de opstartentab van msconfig kan ik niets ontdekken dat verklaart waarom dit gebeurt\r\nWeet iemand hoe ik de opstartinstellingen zo aan kan passen dat dit verkenner venster niet meer mee opent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Inmiddels ben ik zelf aan het zoeken gegaan en ontdekt dat jre-6u17-windows-x64.exe, de 64 bits versie van Java de oorzaak is. Nadat ik deze versie had verwijderd en de 32 bits had geïnstalleerd, was het probleem over.\r\nHandig voor andere forumleden om te weten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen