Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Delen Geplaatst: 31 december 2009 Ik had in Vista een fijn icoontje in de taakbalk om vanuit programma\'s of internet even snel terug te keren naar mijn bureaublad, een fijne functie in Vista, maar ik zal wel harstikke gek zijn, kan dit niet vinden in Windows 7. Zie ik die over het hoofd of bestaat deze niet meer in Windows 7 of is deze aan te maken/ergens aan te vinken ?? :confused::confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 rechtsonder op de taakbalk, naast de klok (rechts ervan) vind je een smal rechthoekje. Hierop gaan staan met de muis levert je een snelle blik (\"peek\") op je bureaublad op, erop klikken en al je vensters worden geminimaliseerd. Nog een klik erop en je vensters zijn weer terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Waarom moet dat nou zo verstopt worden? :s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Ik vermoed dat een sneltoets ook nog wel zal werken, namelijk de windowstoets + D. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 klopt :-$...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen