Ga naar inhoud

download van de server stoppen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk heb onlangs outlook2007 op de pc gezet maar ik en mijn zoon hebben outlook.Nu als ik mijn mails wil binnen halen komen die van mijn zoon ook bij mij terecht. in de vorige editie van outlook kon je die aanvinken met niet downloaden van de server.Bij hem staat dit nog altijd aangevinkt, mijn mails komen niet bij hem terecht maar zijn wel bij mij.Ik zou dit nu ook willen doen bij mij maar dit kan ik nergens meer terug vinden in die nieuwe outlook.Daar ik toch mijn zoon z\'n privacy niet wil schenden zou ik dit ook willen doen maar kan niet vinden hoe of waar? kan iemand mij helpen?\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;504424]Jij en je zoon werken op dezelfde pc? Jullie hebben twee (heel) verschillende e-mailadressen?\r\n\r\nWelke versie van Outlook gebruikt je zoon; een andere dan 2007, omdat hij wel een vinkje kan plaatsen.\r\n\r\nHeb je zijn account opgenomen in (jouw) Outlook 2007? Zo ja; waarom?\r\n\r\nEdit: FooBar komt met hetzelfde idee.[/QUOTE]\r\n\r\nwe hebben elk onze eigen pc en elk ons eigen mailadres. Mijn zoon werkt via windows mail en ik via outlook2007. mails die ik naar mij verstuur via hotmail voor test komen correct binnen. mails die ik naar mijn zoon stuur komen op beide pc\'s binnen
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;504423]Ik neem aan dat jullie twee verschillende emailadressen hebben? Zo ja, dan het account van je zoon verwijderen uit de lijst met accounts en je eigen laten staan.\r\n\r\nZo nee, dan wordt \'t denk ik toch eens tijd dat jullie ieder een eigen emailadres aanmeet. Da\'s een stuk makkelijker.[/QUOTE]\r\n\r\nwe hebben allebei verschillende mailadressen (naam is verschillend, alleen @skynet.be is identiek). We werken allebei via dezelfde skynet-account verkregen bij abonnement op skynet. Wanneer ik een mail naar mezelf verstuur krijg ik die alleen bij mij binnen, wat correct is. Als ik een mail naar mijn zoon verstuur, komt die zowel op mijn pc als op zijn pc binnen. En daar zit dus het probleem. Ik zie echter op mijn pc, geen enkele verwijzing naar het mailadres van mijn zoon, dus ik begrijp niet hoe ik die bij mij kan blokkeren, zodat die bij mij niet meer binnen zouden komen en alleen bij hem.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;504442]Gaat het om e-mailadres of e-mailaliassen?\r\n\r\n\"Een email alias is het gedeelte dat voor het apestaartje (@ \'at\' teken) staat (alias@domein.com). Standaard wordt alle email waarvan de email alias [B]niet[/B] is gedefinieerd naar één POP box gestuurd\"[/QUOTE]\r\n\r\nHet gaat om 2 verschillende aliassen.mijn zoon zijn mail voor zijn alias komt zowel op zijn als op mijn pc binnen. Mijn alias komt (correct) alleen op mijn pc binnen.
Link naar reactie
Kan het zijn dat je bij de webmail van je zoon (als je via je browser inlogt op het mailadres @skynet.be van je zoon) een berichtfilter hebt ingesteld om mail door te sturen naar ook jouw email adres ?\nOf zoiets in de email cliënt op de PC van je zoon ?\n\nAlleen zo kan jij denk ik zonder een verwijzing in jouw accounts (in je email cliënt) naar het adres van je zoon zijn mail ontvangen.
Link naar reactie
Kan het zijn dat je bij de webmail van je zoon (als je via je browser inlogt op het mailadres @skynet.be van je zoon) een berichtenfilter hebt ingesteld om mail dat hij ontvangt door te sturen naar ook jouw email adres ?\nOf zoiets in de email cliënt op de PC van je zoon ?\n\nAlleen zo kan jij denk ik zonder een verwijzing in jouw accounts (in je email cliënt) naar het adres van je zoon zijn mail ontvangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...