Ga naar inhoud

star wars kotor onder windows 7

Aanbevolen berichten

[QUOTE=JohnL;504425]Volgens deze lijst:\r\n[url]http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=74134[/url]\r\n\r\nZou deel 1 zo moeten werken, deel 2 schijnt eerst een patch nodig te hebben.[/QUOTE]\r\n\r\nDank voor deze tip. Toch werkt het spel niet . Is gedownload en na installatie( 4 iso\'s) start het beginscherm op Lucasart en dan volgt beginscherm van windows.\r\nBij nader onderzoek blijkt OS niet te voldoen, blijkt uit opstartscherm Star Wars.\r\n\r\ngroetjes Martin
Link naar reactie
[quote=martin2;504458]Dank voor deze tip. Toch werkt het spel niet . Is gedownload en na installatie( 4 iso\'s) start het beginscherm op Lucasart en dan volgt beginscherm van windows.\nBij nader onderzoek blijkt OS niet te voldoen, blijkt uit opstartscherm Star Wars.\n\ngroetjes Martin[/quote]\n\nMet gedownloadde rommel heb je uiteraard nul garanties. De lijst die ik aangaf test uiteraard alleen of originele games werken, met illegale kopieën sta je er alleen voor.
Link naar reactie
Ik heb op mijn Vista Red Alert (Win9 8 ) aan de praat gekregen. Ik weet niet of het ook werkt in 7, maar hier is ie. Rechtermuisklik op setup, eigenschappen, compatibiliteit, vinkje voor Dit programma in de compitibiliteitsmodus uitvoeren, en selecteer het besturingssysteem waar hij wel op werkt... Oh ja, ook ff met de game doen :P
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...