Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Heeft iemand ervaring met Star Wars Knights of the Old Republic met windows 7. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 nee sorry ik niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Probeer [URL=\"http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest\"]dit[/URL] eens (klik in de drop-down list op Starwars KotOR en klik op\"Can i run it?\" \nJe moet wel ff een paar componenten toestaan) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Volgens deze lijst:\n[url]http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=74134[/url]\n\nZou deel 1 zo moeten werken, deel 2 schijnt eerst een patch nodig te hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 [QUOTE=JohnL;504425]Volgens deze lijst:\r\n[url]http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=74134[/url]\r\n\r\nZou deel 1 zo moeten werken, deel 2 schijnt eerst een patch nodig te hebben.[/QUOTE]\r\n\r\nDank voor deze tip. Toch werkt het spel niet . Is gedownload en na installatie( 4 iso\'s) start het beginscherm op Lucasart en dan volgt beginscherm van windows.\r\nBij nader onderzoek blijkt OS niet te voldoen, blijkt uit opstartscherm Star Wars.\r\n\r\ngroetjes Martin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 [quote=martin2;504458]Dank voor deze tip. Toch werkt het spel niet . Is gedownload en na installatie( 4 iso\'s) start het beginscherm op Lucasart en dan volgt beginscherm van windows.\nBij nader onderzoek blijkt OS niet te voldoen, blijkt uit opstartscherm Star Wars.\n\ngroetjes Martin[/quote]\n\nMet gedownloadde rommel heb je uiteraard nul garanties. De lijst die ik aangaf test uiteraard alleen of originele games werken, met illegale kopieën sta je er alleen voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Ik heb op mijn Vista Red Alert (Win9 8 ) aan de praat gekregen. Ik weet niet of het ook werkt in 7, maar hier is ie. Rechtermuisklik op setup, eigenschappen, compatibiliteit, vinkje voor Dit programma in de compitibiliteitsmodus uitvoeren, en selecteer het besturingssysteem waar hij wel op werkt... Oh ja, ook ff met de game doen :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 nou ik heb een origine versie van knights of the old republic en die werkt ook niet onder w7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 wat raar.. bij mij werkt ie helemaal soepel, zonder problemen..? Je kan het in ieder geval installeren en dan de spel[B]map[/B] (bijv. C:\\program files\\lucasarts\\kotor) in compatibiliteitsmodus XP uitvoeren. Doe hetzelfde nog even met de KotOR.exe en dan zou alles moeten werken... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen