Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Pictogrammen op buroblad naar wens neergezet.\nBackupimage gemaakt.\nBij terugzetten gelijk weer de pictogrammeen in 2 rijen aan de linker kant.\nVreemd, eerder nooit meer gehad.\nAls ik het in de backup stopte kwam het wel goed op het buroblad.\n \nVraag paar jaar geleden ook al eens gesteld, geen afdoende oplossing.\nMaar een tijd was het weer goed, tot voor kort.\n \nPictogrammen schikken op ..... niets aangeklikt.\nIk heb het nu even over XP.\n \n(Win7 er weer even afgemikt, dat gebruik ik ook niet meer, moet eerst contrastvolle pictogrammen hebben, die bleke dingen die er standaard in zitten hoef ik niet, zoek eigenlijk nog steeds naar een XP thema pakketje voor Win7, alleen voor de pictogrammen, ik vind ze nog steeds niets)\n \nZou het door de nieuwe videokaart - ATI HD 5770 - kunnen komen, software ?\nZover ik weet niets ingesteld tijdens installatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Schik je pictogrammen zoals je wilt, klik met rechts op je bureaublad, en kies \"vernieuwen\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 [quote=Anacho;504364]Schik je pictogrammen zoals je wilt, klik met rechts op je bureaublad, en kies \"vernieuwen\".[/quote]\nEn als ik dat opsla in een backup en terug zet, weer alles verzetten?\nZou ik niet zo blij mee zijn, had ik eerder nooit, stond net zo als opgeslagen in backup.\n:confused:\n \nNog wat van die TuneUp lui vernomen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 [quote=dutch-online;504330].......Maar heel snel heb je weer een heel jaar om verder te klooien:D;)..........[/quote]\n \nAch, is toch leuk om er mee bezig te zijn?\nAls alles goed werkt heb je hier niets te schrijven, is ook niet de bedoeling.\nIk zou tenminste niet graag willen dat het altijd feilloos werkt :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 [quote=burgkop;504366]En als ik dat opsla in een backup en terug zet, weer alles verzetten?\nZou ik niet zo blij mee zijn, had ik eerder nooit, stond net zo als opgeslagen in backup.\n:confused:\n \nNog wat van die TuneUp lui vernomen?[/quote]Door op vernieuwen te klikken wordt het wel opgeslagen, ik vermoed in de \'Desktop.ini\' dus als die in de back-up staat, zal dat wel behouden blijven.\n\nVan Tune- up nog niets gehoord, maar daar zijn het ook feestdagen neem ik aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Pictogrammen op het bureaublad?\nMijn bureaublad is helemaal leeg, ik gebruik [url=rocktedock]Rocketdock[/url]. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 [quote=Anacho;504364]Schik je pictogrammen zoals je wilt, klik met rechts op je bureaublad, en kies \"vernieuwen\".[/quote]\nGelijk geprobeerd.\nJa, dat issum, weer vriendelijk bedankt.\n \nIs dit ook zoiets in Win7? (heb ik er even niet op staan anders kon ik het proberen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 [quote=Edmoor;504375]Pictogrammen op het bureaublad?\nMijn bureaublad is helemaal leeg, ik gebruik [URL=\"http://rocktedock\"]Rocketdock[/URL].[/quote]\nJa Ed je kunt ze op verschillende manieren weg werken, de eenvoudigste is om ze in 1 map te zetten, niet dan?\nMaar zijn ook verschillende progjes voor.\nIk heb de belangrijkste die ik regelmatig gebuik erop staan en de mindere in een map.\nAlles weg is ook weer zo leeg ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 [quote=burgkop;504378]Gelijk geprobeerd.\nJa, dat issum, weer vriendelijk bedankt.\n \nIs dit ook zoiets in Win7? (heb ik er even niet op staan anders kon ik het proberen)[/quote]Ja , precies hetzelfde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 [quote=dutch-online;504384]met Windows 7 heb je ook een leeg bureaublad.;)[/quote]\nDat ligt aan je eigen, ik heb ze liever op het buroblad, eventueeel bij elkaar in een map. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen