Ga naar inhoud

bestanden niet meer leesbaar

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem met bestanden die op mijn usb pen staan en die nu onleesbaar zijn. De namen van de desbetreffende betande zijn ineens varanderd in een reeks van getallen. \r\n\r\nIk steek de usb pen in mijn pc vervolgens ga ik de bestanden copieren naar mijn vaste schijf. Terwijl mijn pc aan het copieren is valt mijn computer uit dit is vermoedelijk de oorzaak van mijn inmiddel onleesbare bestanden. Nu is mijn vraag kan ik die bestanden weer leesbaar maken? \r\n\r\nBijvoorbaat dank
Link naar reactie
Is oorzaak/gevolg dan dat NA het uitvallen van je PC de bestanden beschadigd zijn ?\nViel je PC al eerder uit, zonder dat je de USB stick gebruikte ?\n\nBij het kopiëren van bestanden ([I]van[/I] stick[I] naar[/I] PC) hoeft er niet naar de stick geschreven te worden, en is beschadiging van die bestanden op stick twijfelachtig.\n\n\nWat krijg je voor resultaat op je PC als je maar één zo\'n bestand kopieert ?
Link naar reactie
Het resultaat dat ik krijg na het uitvallen van mij pc is dat het aleen een leeg mapje gekopieerd heeft en de rest niet. Nu moet ik er wel bij verteeln dat het niet de eerste keer is dat mijn pc uitvalt na het insteken van een usb apparaat. dus ik wist dat hij uit ging vallen. Je kunt nooit zeggen waneer. Het gebeurt te pas en te onpas. Maar ik moest die bestanden hebben. In mijn logboeken staat ook niets vermeld
Link naar reactie
Heb je al eens een schijfcontrole gedaan ?\r\n\r\nRechtsklik op het station, en kies \"[I]Eigenschappen - Extra - Het volume op fouten controleren[/I]\".\r\nIn het volgende venster beide opties aanvinken.\r\n\r\n\r\nTip van FooBar geprobeerd ? (Recuva)\r\n\r\nOok kan je kijken met [url=http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk][U]Testdisk[/U][/url], maar dat is een wat ondoorzichtiger programma, en je moet daar goed opletten wat te doen, en welke schijf je onder handen neemt.\r\nIk zelf weet niet veel van dit programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...