Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Sind kort heb ik een probleem dat mijn ALT key blijft hangen. Hierdoor is het onmogelijk om verder mijn computer te gebruiken, immers, elke letter die ik intoets wordt gelezen als de ALT-letter combinatie. Ook de muis werkt maar half doordat de ALT in de weg zit.:confused:\r\n\r\nDe volgende dingen heb ik al geprobeerd;\r\nAnder keyboard\r\nAndere muis\r\nDrivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd\r\nStickey keys aan uit, alle combinaties\r\n8 sec rechtershift\r\n5x linkershift\r\nreset computer\r\n\r\nSoms werkt de computer even normaal, maar na een aantal seconden doet het probleem zich voor.\r\nIk heb een soortgelijk probleem gevonden op dit forum over iemand wie zijn Shift toets bleef hangen, maar die discusie leidde niet tot een oplossing.\r\n\r\nMijn enige toegang tot de computer is via het scherm toetsenbord Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Je geeft aan een een ander toetsenbord te hebben geprobeerd; dan ligt het dus niet aan je toetsenbord, maar aan een of andere instelling. Is het een USB-toetsenbord of PS/2?\n\nWaarom de muis maar half werkt, begrijp ik niet.\n\nWelk OS heb je? Is het ineens ontstaan of is het langzaam ontstaan? Getest of \'veilige modus\' nog verschil maakt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb een USB toetsenbord. De reden dat de muis niet werkt zit hem in hetzelfde. Probeer maar eens iets met de muis te doen terwijl je de ALT toets ingedrukt houd.\r\nIk werk met WinXP, en het probleem is van het ene op het andere moment ontstaan.\r\n\r\nVeilige modus moet ik nog proberen (straks thuis. Zit nu op het werk) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Verwijder in apparatenbeheer de driver voor het toetsenbord eens. Windows zou hem daarna vanzelf opnieuw moeten installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Zoals aangegeven: dat had ik al geprobeerd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 USB controllers verwijderen en opnieuw laten herkennen, of de gehele chipset drivers herinstalleren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Dat laaste zegt me niets. Wat heeft dat met het probleem te maken:confused:\r\nen hoe werkt dat dan??\r\nOverigens werkt mijn scherm toetsenbord ook niet, dus lijkt me sowiezo niet dat het iets met USB te maken heeft.\r\n\r\nWat ik wel ontdekt heb is dat het uitgezet kan worden met CTRL-ALT-Shift. Ik hoop dat het blijft werken....:sad: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Kan het liggen aan een piekstroom in je USB-Poort?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Als mijn schermtoetsenbord niet werkt, lijkt het me niet logisch dat het iets met de USB te maken heeft. Het scherm gaat namelijk niet via een USB poort.\r\n\r\nIk heb ontdekt dat het met verschillende ALT-CRTL-SHIFT combinaties verholpen kan worden.\r\nEen structurele oplossing heb ik vooralsnog niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2010 Hmmm ...\r\n Gewoon \"Plaktoetsen\" effe uitzetten ...\r\n\r\n( configuratiescherm / toegankelijkheidsopties ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen