Ga naar inhoud

Alt key blijft hangen

Aanbevolen berichten

Sind kort heb ik een probleem dat mijn ALT key blijft hangen. Hierdoor is het onmogelijk om verder mijn computer te gebruiken, immers, elke letter die ik intoets wordt gelezen als de ALT-letter combinatie. Ook de muis werkt maar half doordat de ALT in de weg zit.:confused:\r\n\r\nDe volgende dingen heb ik al geprobeerd;\r\nAnder keyboard\r\nAndere muis\r\nDrivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd\r\nStickey keys aan uit, alle combinaties\r\n8 sec rechtershift\r\n5x linkershift\r\nreset computer\r\n\r\nSoms werkt de computer even normaal, maar na een aantal seconden doet het probleem zich voor.\r\nIk heb een soortgelijk probleem gevonden op dit forum over iemand wie zijn Shift toets bleef hangen, maar die discusie leidde niet tot een oplossing.\r\n\r\nMijn enige toegang tot de computer is via het scherm toetsenbord
Link naar reactie
Je geeft aan een een ander toetsenbord te hebben geprobeerd; dan ligt het dus niet aan je toetsenbord, maar aan een of andere instelling. Is het een USB-toetsenbord of PS/2?\n\nWaarom de muis maar half werkt, begrijp ik niet.\n\nWelk OS heb je? Is het ineens ontstaan of is het langzaam ontstaan? Getest of \'veilige modus\' nog verschil maakt?
Link naar reactie
Dat laaste zegt me niets. Wat heeft dat met het probleem te maken:confused:\r\nen hoe werkt dat dan??\r\nOverigens werkt mijn scherm toetsenbord ook niet, dus lijkt me sowiezo niet dat het iets met USB te maken heeft.\r\n\r\nWat ik wel ontdekt heb is dat het uitgezet kan worden met CTRL-ALT-Shift. Ik hoop dat het blijft werken....:sad:
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...