Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 goededag,\r\n\r\nzit al een tijdje met dit probleem en naar lang gezocht en geprobeerd te hebben ben ik nog steeds niet tot een oplossing gekomen. \r\n\r\nheb een 500GB HDD, deze stond in verbinding met de computer, deed het perfect etc. staan nu allemaal bestanden op enzo... nu is de computer gecrasht enzo, heb nu dus een laptop... maar heb nu het probleem dat ik de HDD niet kan openen, hij leest hem wel... zie de printscreens... maar het openen is voor mij een raadsel. Ik denk niet dat het aan de laptop ligt, heb nog een andere van 1TB, en die leest de laptop wel gewoon, ook helemaal geen problemen mee... dusja, wie weet wat er scheelt en kan me uit nood helpen? \r\n\r\n[IMG]http://i731.photobucket.com/albums/ww316/latcho14/mybook.jpg[/IMG]\r\n\r\nmvg\r\njohnny Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Ik begrijp het niet helemaal. Je computer is gecrasht en nu heb je een laptop. Die 500GB HDD; was dat de harde schijf uit die computer of een externe (denk het laatste)? Als het een externe is; heb je al geprobeerd op een andere pc? Branden er lampjes, maakt die \'lawaai\'? Krijg je een (fout)melding?\nWaaruit leidt je af dat je laptop hem wel leest? Zie wel dat USB apparaat zou moeten werken, maar wat zie je in de verkenner?\nZie in je print-screen van Apparaatbeheer bij USB nog wel wat vraagtekens staan. Geen idee of die er mee te maken zouden kunnen hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 wd heeft ook eigen software voor my book, die ook al geprobeerd????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Ik zie bij Apparaatbeheer nog vraagtekens staan, zijn dat de enigste?\r\nApparaatbeheer lijkt de schijf wel te zien maar Schijfbeheer niet?\r\nWelke stationsletter had de schijf als laatste? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Zitten er toevallig cardreaders in de weg qua schijfletter? Geef je kaartlezers eens een andere schijfletter en kijk of de \'verdwenen schijf\' dan weer tevoorschijn komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 [QUOTE=Latcho14;504186]goededag,\r\n\r\nzit al een tijdje met dit probleem en naar lang gezocht en geprobeerd te hebben ben ik nog steeds niet tot een oplossing gekomen. \r\n\r\nheb een 500GB HDD, deze stond in verbinding met de computer, deed het perfect etc. staan nu allemaal bestanden op enzo... nu is de computer gecrasht enzo, heb nu dus een laptop... maar heb nu het probleem dat ik de HDD niet kan openen, hij leest hem wel... zie de printscreens... maar het openen is voor mij een raadsel. Ik denk niet dat het aan de laptop ligt, heb nog een andere van 1TB, en die leest de laptop wel gewoon, ook helemaal geen problemen mee... dusja, wie weet wat er scheelt en kan me uit nood helpen? \r\n\r\n[IMG]http://i731.photobucket.com/albums/ww316/latcho14/mybook.jpg[/IMG]\r\n\r\nmvg\r\njohnny[/QUOTE]\r\n\r\nHet kan aan mij liggen, maar ik zie in al jou prints nergens een 500GB hardeschijf hangen hij leest hem wel... zie de printscreens..\" type je, maar waaruit blijkt dat? Ik zie wel een USB apparaat staan voor massa opslag, maar nergens staat dan dat ook een 500Gb hd is. Dat zou ook een simpele USB stick kunnen zijn.\r\nIk zou in apparaatbeheer even alle usb drivers verwijderen en opnieuw opstarten. Dan installeert Windows vanzelf de juiste USB drivers en zou de hd moeten werken.\r\nStaat overigens in de BIOS de mogelijkheid om via USB te werken wel gewoon op auto? of enabled? \r\nVerder zie ik wel dat je pc nog wat drivers mist voor de hardware. \r\nDe HD zou ook gewoon stuk kunnen zijn he.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 hey,\r\n\r\ndank voor de reactie.\r\n\r\n1. hij ziet de HDD wel, zie helemaal rechts. My Book... Dat is de naam van de HDD.\r\n\r\nIk zou kunnen proberen om hem een schijfletter te geven. Hoe doe ik dit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 [QUOTE=Latcho14;505254]hey,\r\n\r\ndank voor de reactie.\r\n\r\n1. hij ziet de HDD wel, zie helemaal rechts. My Book... Dat is de naam van de HDD.\r\n\r\nIk zou kunnen proberen om hem een schijfletter te geven. Hoe doe ik dit?[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad dat is de Mybook.:-)\r\nDe schijfletter veranderen doe je via het dan en dan daarna kies je \r\nDoor daarna rechts te klikken in de partities van de schijven kan je kiezen voor \r\nAls het goed is moet de Mybook daar zichtbaar zijn. je kan daar gelijk zien of hij de schijf als logisch station ziet.\r\n\r\nDoe dit niet met C: (letter veranderen) want dan gaat het niet goed.\r\nNormaal moet je een usb schijf zonder problemen een hogere letter kunnen geven.\r\nData schijven en dvd/cd spelers eveneens. Alleen \"links\" vanuit windows naar zo\'n data schijf werken dan niet meer, maar zulke \"links\"moet je ooit zelf aangemaakt hebben.\r\n\r\n\r\nSucces \r\n\r\nNiek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 [quote]Windows 7, Windows Vista, XP pro en Ubuntu in ehhhhh quad installation[/quote] Ehhhhh, Multiboot, is dat een idee?;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 [QUOTE=Anacho;505350]Ehhhhh, Multiboot, is dat een idee?;)[/QUOTE]\r\n\r\nGheghe...... Ik heb het gelijk maar gewijzigd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen