Ga naar inhoud
  • 0

Malware

Anoniem2

Vraag

Hallo dames en heren,\r\n\r\nik heb net boven in mijn kamer mijn pc geformateerd omdat ik problemen had met \'\'virusprogramma\'\' Genaamd : \'Malware Defense\'.\r\nVandaar dat ik beneden op de pc ging rondsnuffelen voor drivers etc. voor mijn pc boven,\r\nen wat merkt hetzelfde programma heeft zich beneden ook genesteld, en mijn pc beneden loopt ook helemaal te trippen ik heb op internet ongeveer 2 uur gezocht en allerlei manieren uitgeprobeerd om het te kunnen verwijderen maar het lukt niet het installeert zichzelf weer opnieuw kan iemand mij alstublieft iets laten zien wat gratis is en het ook daadwerkelijk weghaalt, ik heb er echtgenoeg van.\r\nHij laat virussen zien die ik nie heb en allerlei advertenties met BUY NOW!.\r\n\r\nBij voorbaat bedankt\r\n\r\nUMUTSEN!\r\n\r\nPS: ik ben nog maar 15 jaar oud, dus heb nie echt verstand van moeilijke woorden die met de computer te maken hebben.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Download MBAM (Malwarebytes\' Anti-Malware) [URL=\"http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3001-8022_4-10804572&ontId=8022_4&spi=31defc2d853e9923b18c44a3c89b8710&lop=txt&tag=idl2&pid=11127026&mfgId=6290020&merId=6290020&pguid=Cf36vQoPjAQAABypkQkAAACj&destUrl=http%3A%2F%2Fsoftware-files-l.cnet.com%2Fs%2Fsoftware%2F11%2F12%2F70%2F26%2Fmbam-setup.exe%3Fe%3D1262132260%26h%3Da77e52e74e4fcbe91bad77047f69d4f4%26lop%3Dlink%26ptype%3D1901%26ontid%3D8022%26siteId%3D4%26edId%3D3%26spi%3D31defc2d853e9923b18c44a3c89b8710%26pid%3D11127026%26psid%3D10804572%26fileName%3Dmbam-setup.exe\"]hier[/URL].\r\n\r\nDubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.\r\nZorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes\' Anti-Malware en Start Malwarebytes\' Anti-Malware, Klik daarna op \"Voltooien\". \r\nIndien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden. \r\nWanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : \"Volledige Scan\", daarna klik op Scan. \r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. \r\nWanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna \"Bekijk Resultaten\" om de resultaten te zien. \r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde. \r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.\r\n\r\n[B]De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de \"Logs\" tab te klikken in MBAM.[/B] \r\n[B]Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord[/B]. \r\n[B]Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.[/B][B]Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart. [/B]\r\n\r\n\r\n[B]Als het bovenstaande niet lukt doe dan dit:[/B]\r\n\r\n\r\n\r\nDownload rkill.com: [url]http://download.bleepingcomputer.com/grinler/rkill.com[/url]\r\nPlaats het op je bureaublad.\r\nDubbelklik op rkill.com.\r\n\r\n\r\n\r\nDownload deze willekeurige executable voor MBAM: [url]http://mbam.malwarebytes.org/program/random.php[/url]\r\nPlaats deze in de map C:\\program files\\Malwarebytes\' Anti-Malware.\r\nVerander de bestandsnaam niet.\r\nDubbelklik daarna op willekeurige .exe die je net in de map C:\\program files\\Malwarebytes\' Anti-Malware geplaatst hebt.\r\nMBAM zal nu starten. Start het nog niet, dan klik je op rkill.com en daarna weer op de willekeurige .exe in de map C:\\program files\\Malwarebytes\' Anti-Malware.\r\nUpdate nu eerst MBAM. Ga naar de Tab Updates, en klik op de knop \'Controleer op Updates\'.\r\nWanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad [B]Scanner : \"Volledige Scan\",[/B] daarna klik op [B]Scan.[/B]\r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.\r\nWanneer de scan voltooid is, klik op [B]OK,[/B] daarna [B]\"Bekijk Resultaten\"[/B] om de resultaten te zien.\r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: [B]Verwijder geselecteerde.[/B]\r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)\r\nDe log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de \"Logs\" tab te klikken in MBAM.\r\nKopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord, samen met een nieuw HijackThis log.\r\n\r\n[B]Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.\r\nDaarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.[/B]\r\n\r\n[B]Yoyo13[/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...