Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Hallo allemaal ik ben hier nieuw en had meteen een vraag:\n\nIk ben op zoek naar een nieuwe game pc nu ben ik bij de Click & Fit geweest voor advies.\n\nDe Click & Fit had dit:\n\nIntelCore 2 Quad i5 - 750\n(4x 2.66 Ghz, 2x 8Mb cache, 2.5GT/sec)\ngigabyte P55M-UD2 moederbord\n4 GB 1333 MHz DDR3 Kingston RAM\n500 GB hardeschijf\nnVidia GTX260 896mb videokaart\nDVD Rewriter 20x Dual Layer\n5.1 geluid. LAN 10/100 6 x USB\nAntec 500 Watt voeding\nWindows 7 Home Premium 64 bit\n\nvoor 889 euro.\n\n\nIs dit een goede game pc voor dit geld?\nhet gaat alleen om de kast. monitor, muis etc heb ik al.\n\nMijn budget is 900 euro. (ik kan het niet zelf in elkaar zetten dus die kosten meoten ook worden meegerekend.)\n[B]\nEDIT: Zie laatste post en de samenstelling van Arrim\'s advies.[/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Op zich geen gek systeem, maar ik vraag me toch af waarom dat er dan maar een GTX260 in gestoken wordt. Je hebt een Radeon 4890 voor een vergelijkbare prijs en die is beduidend sneller. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Hoi JohnL bedankt voor je reactie. maar omdat ik zelf geen pc in elkaar kan zetten zou iemand anders dat moeten doen. \nWeet jij misschien een goede site waar ik voor 900 euro max een goede pc kan laten samenstellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Met dit budget is een 5850 haalbaar, het is niet slim om dan dat systeem met een GTX260 te kopen, voor hetzelfde geld kun je veel betere prestaties krijgen. Niet dat het click & fit systeem bagger is, maar je kunt gewoon beter krijgen.\n\nWat dachten jullie hiervan, compleet met assemblage: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/37077[/url]\n\nMisschien dat je liever een wat krachtigere voeding ziet, maar aangezien hij maar één videokaart hoeft aan te drijven zou dit voldoende moeten zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Hoi Arrim, dus voor dat geld is alles inelkaar gezet + geïnstalleerd ?\n\nHeb nog een vraag over deze computer, ik wil graag dat de computer zo stil mogelijk is en dat hij niet warm wordt. is het dan handig om er nog een koeler op te zetten of niet?\n\nZo ja, welke koeler? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 ik zou 6GB werkgeheugen nemen :P lees of koop de laatste uitgave van computeridee daar staat in waarom. en als je die niet hebt, het is makkenlijk omdat je ook 64bits processor en windows hebt ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Dan zou in dit geval een vga koeler wel verstandig zijn, maar het is makkelijker om dan een radeon 5770 te kiezen. Die is ongeveer even snel als een 4870, maar dan zuiniger en stiller. Helaas ook wat duurder. Als je echt alles geinstalleerd wilt hebben, dan kan windows ook gedaan worden door de winkel. Echter, als je de videokaart inwisselt én je laat de winkel windows installeren, dan kom je ook weer duurder uit.\n\nIn totaal kom je dan op dit uit: \n[url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/44346[/url]\n\nDan krijg je thuis een systeem dat helemaal klaar is voor gebruik. Echter, je houdt nu nog maar weinig geld over voor een scherm, 50 euro....:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Hoi Arrim, waarom is die 2de samenstelling bijna 150 euro goedkoper?\n\nen ik hoef geen scherm, heb al een goede 22 inch samsung tv die ik ook als comp scherm kan gebruiken.\n\nWelke samenstelling is beter? de eerste of de tweede?\nEn kom er net achter dat de installatie niet nodig is van windows 7.. dat kan een vriend van mij wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Oeps, foutje van mij:-$\r\nIk zat even met een ander topic in m\'n hoofd. Deze moet je hebben: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/51615[/url]\r\n\r\n@Mull-boy: 6 Gb is natuurlijk leuker dan 4 Gb, maar ook duurder. En hoe wilde je dat doen? De i5 processor werkt met dual-channel geheugen, dus moet ik 2 of 4 reepjes geheugen erin doen voor optimale prestaties. En aangezien er geen reepjes van 3 Gb bestaan, word 6 Gb dan moeilijk. Niet dat het onmogelijk is, maar 4 GB is ook genoeg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Oke, dit lijkt me wel een redelijke prijs. had al me bedenkingen over de prijs van de computer van Click & Fit.\n\nBedankt voor je hulp. Als er nog andere suggesties zijn hoor ik het wel. Ik mail eerst deze samenstelling door na een kennis en wacht ik af wat hij er van vind. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/37077#p-15[/url]\r\nvolgens mij is dit wel een goede 882 euro incl assembladge\r\nik ga hem denk ik ook halen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Dat moederbord is wel erg slecht leverbaar, misschien slim om even wat anders uit te zoeken? Je kan ook in de tweakers.net Best Buy Guide kijken, het game-systeem dat ze daar samenstelden komt hier redelijk mee overeen. Ze hebben daar dan wel een budget van 1200 euro, maar daar kopen ze ook nog alle randapparatuur van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Hallo allemaal, ik heb op 30 dec. een computer via 4launch besteld die Arrim heeft samengesteld maar nu is de video kaart (Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP) niet leverbaar en duurt het 4 tot 6 weken totdat de computer klaar is, wat is jullie advies? een andere kaart nemen of wachten totdat hij leverbaar is?\n\nalvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;506721]Wat geven ze als alternatief ???\r\n\r\nAls er wel onboard grafics op het moederbord zit , laat je de kaart nasturen[/QUOTE]\r\n\r\nHet probleem is, dat ik weinig verstand van computers heb en ook van het in elkaar zetten. Dus zou graag wel de complete computer in één keer binnen krijgen.\r\n\r\nZe hebben geen alternatief gegeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 [QUOTE=dutch-online;506791]Gaat maar om 1 onderdeel, en dat kan later maar op 1 plek in de computer.[/QUOTE]\r\n\r\nDit gaat echt niet lukken. \r\n\r\nIk heb ze vandaag gebeld en ze zeiden dat de HD5850 15 jan. binnen zou moeten zijn (een verwachting). Weet misschien iemand of deze kaart overal zo slecht verkrijgbaar of is het alleen bij 4launch? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 Overal slecht verkrijgbaar. Bij een webshop als 4Launch met een enorm assortiment maak je nog relatief de meeste kans om zo\'n kaart te bemachtigen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 ik snap niey wrm je persee die kaart wilt ? \n\nje kan toch ook deze nemen [URL=\"http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/28452#p-4-productid-081929\"]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/28452#p-4-productid-081929[/URL]\n\nik zie het verschil niet tussen die van jou en deze hoor als ik zo kijk, enigste is merk. dees van club3D en die van jou van msi?\n\ngrtz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen