Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Mijn computer wordt super traag wanneer ik iets download( dus youtube en films op internet afspeel). En bovendie het geluid hapert. Ik heb mijn pc pas op nieuw geinstallerd.\r\nwie o wie kan helpen? aub\r\n\r\nGr Cas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Als ik me je andere vraag goed herinner had je een redelijk oud systeem, klopt? Dan is het goed mogelijk dat je systeem niet snel genoeg meer is om HD videobeelden goed af te kunnen spelen. Mijn oude Athlon XP had daar ook een hele kluif aan, waarbij je duidelijk merkte dat het beeld en het geluid regelmatig stotterden.\nWat je kan proberen is eens Taakbeheer openen en dan een filmpje spelen. Taakbeheer kun je vinden door óf CTRL-ALT-DEL aan te slaan (selecteer de \"Taakbeheer starten\" optie als dat niet meteen al verschijnt) of door te rechtsklikken op de taakbalk en daar de optie \"Taakbeheer\" te kiezen. Kijk dan bij \"Processen\" eens in de lijst. Als je Internet Explorer gebruikt, zal die daar tussen staan als \"iexplore.exe\". Als je iets als Windows Media Player gebruikt, dat is \"wmplayer.exe\".\nAls je nu dat filmpje afspeelt, en je ziet het processorgebruik (CPU) ineens omhoog schieten, dan weet je eigenlijk al genoeg, dat betekent dat je processor vol aan het werk moet voor dat filmpje. Alle andere zaken op de PC zullen dan veel trager werken, en als de processor niet snel genoeg is zal het filmpje ook niet lekker lopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Hallo,\r\n\r\nKijk eens bij de tips op [URL=\"http://www.5tips.eu\"]http://www.5tips.eu[/URL] misschien vind je daar iets nuttigs. Maar er kunnen natuurlijk vele oorzaken zijn. Succes! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 dank jullie wel voor de tips Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 [QUOTE=JohnL;504040]Als ik me je andere vraag goed herinner had je een redelijk oud systeem, klopt? Dan is het goed mogelijk dat je systeem niet snel genoeg meer is om HD videobeelden goed af te kunnen spelen. Mijn oude Athlon XP had daar ook een hele kluif aan, waarbij je duidelijk merkte dat het beeld en het geluid regelmatig stotterden.\r\nWat je kan proberen is eens Taakbeheer openen en dan een filmpje spelen. Taakbeheer kun je vinden door óf CTRL-ALT-DEL aan te slaan (selecteer de \"Taakbeheer starten\" optie als dat niet meteen al verschijnt) of door te rechtsklikken op de taakbalk en daar de optie \"Taakbeheer\" te kiezen. Kijk dan bij \"Processen\" eens in de lijst. Als je Internet Explorer gebruikt, zal die daar tussen staan als \"iexplore.exe\". Als je iets als Windows Media Player gebruikt, dat is \"wmplayer.exe\".\r\nAls je nu dat filmpje afspeelt, en je ziet het processorgebruik (CPU) ineens omhoog schieten, dan weet je eigenlijk al genoeg, dat betekent dat je processor vol aan het werk moet voor dat filmpje. Alle andere zaken op de PC zullen dan veel trager werken, en als de processor niet snel genoeg is zal het filmpje ook niet lekker lopen.[/QUOTE]\r\n\r\nHet klopt dat ik een oude systeem heb, best knap dat je dat tussen al die andere vraagje herkend:-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen