Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Krijg voordat ik mijn outlook express open:kan de host pop3.niet vinden,controleer of de naam v.d.server juist hebt opgeven,account:pop3.nl server pop3.nl,protocol:pop3.poort 110,\r\nbeveiligd(ssl)nee,socket-fout 11001,foutnr.0 keer 800ccc0d.\r\nHeb elke keer de account verwijderd en opnieuw ingevuld ook in veilige modus.\r\nKan wel een e-mail verzenden geen e-mail ontvangen.\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Welk pop3 adres gebruik je?\nWant dat wordt in je verhaal niet duidelijk.\nWie is je internet provider? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 pop3.nl is dacht ik geen bruikbare servernaam. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 dat betekent dat ie de server niet kan vinden. Wat is je provider en welke server instellingen gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 meestal is het pop3..nl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 POP3.kpnplanet.nl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Maak daar eens pop.planet.nl of pop.kpnplanet.nl van.\nIk denk die laatste. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Even googelen levert de volgende pagina op:\n[url]http://www.qflex.nl/helpdesk/mail/21-mail-instellingen.html[/url]\n\nAls ik er dan even van uit ga dat je ADSL van KPN gebruikt (die adressen kloppen het meest met wat je opgeeft), dan zou het \"pop.kpnplanet.nl\" moeten wezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Heb ik gedaan,maar nu krijg ik een ander bericht:aanmelden:pop.kpnplanet.nl met slotje +2 sleutels,server:pop.kpnplanet.nl,geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord v.d.volgende server op,annuleren dan foutbericht:er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden b.d.e-mail server,uw wachtwoord is geweigerd.\r\n+De map postvak kan niet worden geopend,mogelijke oorzaken:onvoldoende schijfruimte en onvoldoende geheugen,terwijl ik alle berichten eruit heb gehaald. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 [QUOTE=nicole01;504301]aanmelden:pop.kpnplanet.nl....\nserver:pop.kpnplanet.nl....\nmogelijke oorzaken:onvoldoende schijfruimte...[/QUOTE]\n\n[B]([/B]Type een spatie achter elke dubbele punt. Niet zo veel smilies, en het is ook beter leesbaar, ongeacht waar je je tekst schrijft.[B])[/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Ik ben het wel met je eens Erik maar die smilies doet Nicole niet zelf.\nTip voor Nicole: Type een spatie na een ( teken en voor een ) teken, dan zijn er geen gecombineerde tekens die veranderen in smilies. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2010 Het probleem is opgelost n.l:e-mail voor uitgaande post was geen smtp maar mail.kpnplanet.nl,outlook express doet het weer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen