Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Hey daar!\r\n\r\nWeet iemand hoe je een gaming pc moet samenstellen met een budget van 800 euro? (toetsenbord & muis heb ik al)\r\n\r\nIn plaats van console gamen wil ik weer terug overstappen naar pc gaming.\r\n\r\nVroeger heerlijk veel BF2 en call of duty 1 & 2 gespeeld op een pc waar ik niks van af wist. Alleen hoe je het opstart en het spel speelt :P\r\nEn aangezien er in 2010 allemaal leuke titels aan zitten te komen die gewoon op een gaming pc gespeeld moeten worden (starcraft 2, BFBC2, STOR, Wow cataclysm en nog veel meer).\r\n\r\nMijn vadertje had toen iets gekocht, maar naar een paar jaar was dat ding erdoor heen. Hij zegt dat hij er geen verstand van heeft. Dus kwam ik hier uit op dit forum voor dergelijke vragen uit.\r\nHopelijk kunnen jullie mij helpen.\r\n\r\nVriendelijk groetjes,\r\n\r\nJarno Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Hey noob,\r\nMischien is dit wat voor je?\r\n[URL=\"http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B239283%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B226356%5D=1&product%5B230038%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B195989%5D=1&product%5B7517%5D=1\"]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B239283%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B226356%5D=1&product%5B230038%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B195989%5D=1&product%5B7517%5D=1[/URL]\r\n\r\nWellicht iets over je budget heen, Je zou op een aantal dingen kunnen besparen zoals op de behuizing.\r\nWel moet je er rekening mee houden dat er geen fan bij zit. Omdat ik zo niet weer welke maat er in past. Deze pc heb ik momenteel zelf ook in bestelling staan, Alleen zonder montage.\r\nJe kunt er ook windows bij op laten zetten, maar dat kost alleen maar meer. En elke noob kan windows op een pc installeren.\r\n\r\nMischien heb je er wat aan,\r\nMvg\r\nNick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Dat gaat behoorlijk over het budget, want er moet nog een beeldscherm bij. En Windows kun je misschien wel zelf installeren, maar zul je er toch ook nog bij moeten aanschaffen. Niet iedereen heeft er nog een liggen, zeker geen Win7, wat je waarschijnlijk toch wel erbij wilt hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Wat foobar zegt.. ik ga er dan ook inderdaad even een beeldscherm bij zoeken en windows 7 natuurlijk. En dat erbij; ga ik dus over het budget heen. En zelf weet ik dus even niet wat ik aan het winkelmandje moet verwijderen en vervangen. Zoals ik zei k ben daar dus echt een noob in ;P ik vertrouw het hier, want zelf snap ik er niks van. Het enige wat ik weet is dat games goed draaien op een goede videokaart... \n\nMaar ik ben nu al wel stuk verder. Die site is handig hoor! Dat gebruiken de meeste mensen die pc samenstellen? Ik zat namelijk ook even op andere topics te checken en daar werd dat ook met een webshop gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Deze heb ik vorige week samengesteld, hij past mooi in je budget. Dan kan je er nog een beeldscherm bijkopen.\r\n[url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/15270[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 @arrim. Dat ziet er erg goed uit! Nice!\n\nHier moet ik dus op letten bij een pc (in mijn geval dan):\nprocessor / RAM / moederboard / videokaart / hardeschijf / dvd driver / voeding / windows / kast +beeldscherm en assemblage.\n\nIk leer nu echt veel! ik dacht dat er veel meer in een pc ging :P\nAlleen @Nick had het over fans (koeling). Moet ik die dan nog erbij doen?\n\nZou je er een kleine uitleg bij kunnen geven? Soort van de rede van de samenstelling. Als dat kan geweldig! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Die fans zitten gewoon in de kast die ik gekozen heb, maar als je meer airflow wilt, kun je gewoon voor een paar euro er een fannetje bijschroeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Niet dat ik het perse wil, want ik heb verder daar niet echt verstand van.\nMaar perfect er zit er dus al een in. Verder die webshop is best goed. \nHad op tweekers even het een en ander gelezen en ze waren \ner redelijk positief over. \n\nIn iedergeval ziet die samenstelling er goed uit. Lekker binnen budget.\nDit is dus een hele goede prijs/kwaliteit verhouding desktop? \nDat idee heb ik namelijk wel. Maar wat zegt de rest? Gewoon doen!? :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 [quote=Arrim;504058]Deze heb ik vorige week samengesteld, hij past mooi in je budget. Dan kan je er nog een beeldscherm bijkopen.\n[URL]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/15270[/URL][/quote]\nIk zou alleen even de DVD speler veranderen in een zwart model, aangezien de kast dat ook is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 [QUOTE=Anacho;504117]Ik zou alleen even de DVD speler veranderen in een zwart model, aangezien de kast dat ook is.[/QUOTE]\r\n\r\nstylish ;) \r\n\r\nMaar hoe zit het eigenlijk met kabels en degelijke? Ik zie nergens staan dat ze erbij zitten... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Bij mijn weten worden alle benodigde kabels meegeleverd met het moederbord. Daarnaast, zij doen de assemblage dus die kabels zijn jouw zorg niet denk ik. Als zij wat tegenkomen wat niet past/kan of ze missen iets, dan denk ik wel dat je een belletje krijgt. Je betaalt niet voor niets 39 euro assemblagekosten.\n\nEven een zwarte dvd-brander erin gezet: [url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/11923[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Het is dus eigenlijk allemaal goed en klaar voor gebruik als ze het naar me opsturen. \nSo it\'s good to go? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen