Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Ik gebruik al tijden Firefox met veel plezier.\r\nEchter om onverklaarbare reden is het zo als ik de aangepaste instellingen instel op de startpagina van KPNVANDAAG is bij de volgende opstart alles weer verdwenen en krijg is de standaard startpagina. \r\nZelf al geprobeerd vinkjes rechts en links aan en uit te klikken maar het probleem blijft.\r\nHet eigenaardige is dat het jaren goed gaat en nu plotseling niet meer.............? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Ligt dat aan Firefox of ligt dat aan de website van KPN? Ga dat eerst eens na, door uit te proberen met een andere browser.\n\nMocht het in een andere browser wel werken, dan moet je het denk ik zoeken in de hoek dat tijdelijke bestanden (cookies!) worden weggegooid zodra Fx wordt afgesloten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Ik deel foobar zijn mening wat betreft de cookies, heb je ccleaner, tune up utilities of een vergelijkbaar programma op je computer staan?\nDie hebben namelijk een functie dat je elke keer dat je de computer afsluit de cookies en tijdelijke bestanden worden verwijderd. Firefox heeft die functie trouwens ook. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen