Ga naar inhoud

ccleaner

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik ccleaner op mijn computer laat draaien verwijdert hij google earth elke keer.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen wat ik verkeerd heb ingesteld?\r\n\r\nDit zijn mijn instellingen bij ccleaner:\r\n\r\nInternet explorer:\r\ncookies uit.\r\ngeschiedenis voor autoaanvullen uit.\r\nDe rest staat aan.\r\n\r\nWindows explorer:\r\nAlles aan.\r\n\r\nSysteem:\r\nwindows error reporting uit.\r\ndns cache uit.\r\nsnelkoppeling in startmenu uit.\r\nbureaublad snelkoppeling uit.\r\n\r\nGeavanceerd:\r\nalles uit.\r\n\r\nApplicaties:\r\nAlles uit. \r\n\r\nIk heb windows7 home premium op mijn computer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben altijd tevreden over ccleaner geweest, maar nu is er iets ingesteld dat hij google earth weggooit.\r\nWie kan mij vertellen wat ik moet veranderen?\r\n\r\nDit zijn mijn instellingen bij ccleaner:\r\n\r\nInternet explorer:\r\n*cookies uit.\r\n*geschiedenis voor autoaanvullen uit.\r\n*tijdelijke internetbestanden aan.\r\n*geschiedenis aan.\r\n*recentelijk getypte url\'s aan.\r\n*index.dat bestanden aan.\r\n*recente locaties van gedownloade bestanden aan.\r\n\r\nWindows explorer:\r\n*onlangs geopende items aan.\r\n*uitvoeren (in startmenu) aan.\r\n*andere laatst geopende bestanden en verkenner aan.\r\n*cache van miniaturen aan.\r\n*taakbalk jump lists aan.\r\n\r\nSysteem:\r\n*windows error reporting uit.\r\n*dns cache uit.\r\n*snelkoppeling in startmenu uit.\r\n*bureaublad snelkoppeling uit.\r\n*prullenbak leegmaken aan.\r\n*tijdelijke bestanden aan.\r\n*klembord aan.\r\n*geheugendumps aan.\r\n*bestandsfragmenten van chkdsk-schijfcontrole aan.\r\n*windows logbestanden aan.\r\n\r\nGeavanceerd:\r\nalles uit.\r\n\r\nApplicaties:\r\nAlles uit. \r\n\r\nIk heb windows7 home premium op mijn computer.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hoe werkt clean up?\r\n\r\nIs dit net zoals met ccleaner dat je bepaalde dingen moet aanvinken?\r\n\r\nIn de instructies staat (in het engels) dat je eerst een back up moet maken.\r\nIk ben niet zo goed in het engels, dus begrijp de instructies niet helemaal.\r\nIs clean up in hetnederlands?\r\n\r\nWie kan mij hier meer informatie over geven?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb dit gedaan en ccleaner zijn werk laten doen.\r\nAls ik dan later weer op mijn bureaublad kijk is google earth weer weg op mijn bureaublad.\r\n\r\nIk kan dit ook niet bij de opties van ccleaner instellen dat ccleaner het niet weg moet gooien.\r\n\r\nDit heb ik gedaan, maar dan zet je de google earth. exe er op en niet het icoon van het bureaublad.\r\nopties\r\nuitsluiten\r\nmap toevoegen\r\nde map selecteren in het veschenen venster\r\nok \r\n\r\nKan iemand mij advies geven hoe dit moet?
Link naar reactie
Probeer het eens op deze manier:\nOpen verkenner (dubbelklik \'Deze Computer\')\nGa naar C:\\Program files(x86)\\Google\\Google Earth\\client\\\nrechts klik op googleearth.exe en kies voor \'Kopieren naar\' kies daar bureaublad.\nSleep evt de snelkoppeling naar de gewenste plek, klik met rechts op je bureaublad en klik op \'vernieuwen\' \nDraai nu CCleaner weer eens.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;511584]Probeer het eens op deze manier:\r\nOpen verkenner (dubbelklik \'Deze Computer\')\r\nGa naar C:\\Program files(x86)\\Google\\Google Earth\\client\\\r\nrechts klik op googleearth.exe en kies voor \'Kopieren naar\' kies daar bureaublad.\r\nSleep evt de snelkoppeling naar de gewenste plek, klik met rechts op je bureaublad en klik op \'vernieuwen\' \r\nDraai nu CCleaner weer eens.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb ik gedaan.\r\nDe computer opnieuw opgestart en het staat nog op het bureaublad.\r\nHoef ik dit maar éénmalig te doen.\r\nDe volgende keer blijft het ook staan op het bureaublad?\r\nIk zou er heel blij mee zijn met deze oplossing.
Link naar reactie
Ik krijg een e-mail van Anacho, maar ik kan dit niet openen en het bericht staat hier verder ook niet te lezen.\r\n\r\nWat is dit en waar kan ik dit vinden? Ik bedoel het bericht van bij er staat geen vinkje bij.\r\n\r\nDeze e-mail kreeg ik:\r\n\r\nBeste gompy,\r\n\r\nAnacho heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld ccleaner, waarop je bent geabonneerd in het forum Software Overige van het Computer Idee Forum.\r\n\r\n\r\nDit is het bericht dat zojuist is geplaatst:\r\n***************\r\nEn er staat geen vinkje bij\r\nAttachment 15026 ([url]http://forum.computeridee.nl/attachment.php?attachmentid=15026[/url])\r\n\r\nZo ja, haal deze weg.\r\n***************
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...