Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Beste leden,\r\n\r\nIk heb 1 week geleden een Sony VAIO VGN-NW21SF gekocht. Het heeft een 4 ster processor: Intel Core 2 Duo | 4096 MB | Beeldscherm: 15.5 inch | 500 GB | Windows 7 Home Premium - 64 bit. \r\n\r\nAlleen de probleem is nu dat hij best wel langzaam gaat, vooral als hij iets moet laden, bijvoorbeeld als ik door mijn bestanden blader, of als ik iets wilt openen zoals een foto. Ik heb er wel een spel op geprobeert te spelen en dat ging zonder problemen. Ook is de internet best wel traag, maar dat komt volgens mij niet door de internet zelf. Ik heb van telfort een 20 mb internet.\r\n\r\nGraag wat hulp en alsvast bedankt,\r\n\r\nZulfikar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 [URL=\"http://www.bol.com/nl/p/computer/sony-vaio-vgn-nw21sf-t-4096-mb-500-gb/9000000007149492/index.html\"]Sony VAIO VGN-NW21SF [/URL]\r\ndit is hem, ook precies de zelfde kleur etc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 misschien dat een schijfopruiming helpt en probeer daarna is schijfdefragmentatie\r\nwant het kan zijn dat jij veel dingen op internet hebt gedaan zonder een keertje te schijfopruimen!\r\nwaardoor er veel tijdelijke bestanden enzo op je pc zitten\r\nen scan je pc is op virussen en spyware\r\nen over dat internet dat ligt zoals je zelf al weet aan telfort\r\nhoeveel mb krijg je binnen van 20mb?\r\nwant een lange afstand van de server wonen betekent slecht verbinding Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 Ik denk niet echt dat het aan telfort licht en voorderest is mijn laptop 100% in orde, eerst dacht ik dat het wel sneller zou gaan omdat alles net geinstalleer was, maar nu is hij nogsteeds traag...\r\n\r\nheel erg vreemd, het is een laptop van 800 euro en alles wat erop of eraan zit is ook heel erg goed... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 heb je misschien veel dingen op uw pc geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 neej ik heb er bijna niks op geinstalleerd, maar zoals ik al eerder zei, het is al zo sinds het begin... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen