Ga naar inhoud

Sony VAIO VGN-NW21SF gaat traag

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste leden,\r\n\r\nIk heb 1 week geleden een Sony VAIO VGN-NW21SF gekocht. Het heeft een 4 ster processor: Intel Core 2 Duo | 4096 MB | Beeldscherm: 15.5 inch | 500 GB | Windows 7 Home Premium - 64 bit. \r\n\r\nAlleen de probleem is nu dat hij best wel langzaam gaat, vooral als hij iets moet laden, bijvoorbeeld als ik door mijn bestanden blader, of als ik iets wilt openen zoals een foto. Ik heb er wel een spel op geprobeert te spelen en dat ging zonder problemen. Ook is de internet best wel traag, maar dat komt volgens mij niet door de internet zelf. Ik heb van telfort een 20 mb internet.\r\n\r\nGraag wat hulp en alsvast bedankt,\r\n\r\nZulfikar
Link naar reactie
misschien dat een schijfopruiming helpt en probeer daarna is schijfdefragmentatie\r\nwant het kan zijn dat jij veel dingen op internet hebt gedaan zonder een keertje te schijfopruimen!\r\nwaardoor er veel tijdelijke bestanden enzo op je pc zitten\r\nen scan je pc is op virussen en spyware\r\nen over dat internet dat ligt zoals je zelf al weet aan telfort\r\nhoeveel mb krijg je binnen van 20mb?\r\nwant een lange afstand van de server wonen betekent slecht verbinding
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...