Ga naar inhoud

Need for speed: Shift probleem

Aanbevolen berichten

Hallo,,\r\n\r\nik heb net Need for speed Shift:D \r\nmaar als ik hem wil spelen kan ik heel even rijden,en dan staat er \'\'nsf shift werkt niet meer\'\'\r\nik heb ook al wat met de graphics geklooid en dt werkt ook niet:shock:\r\ndit is mijn systeem:\r\n\r\nIntel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz \r\n2 GB werkgeheugen\r\nwindows Vista Home Premuim 32bit\r\nNIVDIA GeForce 8500GT 1011 mb (snap het ook niet want hij gebruikt maar 256mb)\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Aan je specificaties te zien heb je een PB imedia x1100? Die hebben m\'n ouders ook, en ik had hetzelfde probleem. Ik heb toen de nieuwste drivers geïnstalleerd en het spel opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet. Daarnaast zal het toch niet lekker lopen, de ene keer dat ik even 15 minuutjes kon spelen, was dat op de laagste instellingen.
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;503709]Aan je specificaties te zien heb je een PB imedia x1100? Die hebben m\'n ouders ook, en ik had hetzelfde probleem. Ik heb toen de nieuwste drivers geïnstalleerd en het spel opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet. Daarnaast zal het toch niet lekker lopen, de ene keer dat ik even 15 minuutjes kon spelen, was dat op de laagste instellingen.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nik heb geen PB imadia x1100 ik heb een ACER ASPIRE M3610\r\nDus eigenlijk kan ik eht wel vergeten,,
Link naar reactie
[QUOTE=omed4life;503717]probeer is hier te kijken of jouw pc de spel aankan\r\nnormaal moet hij het wel kunnen maar sommige spellen hebben opengl,pixel shader en weet ik veel wat nodig \r\ndus controleer in dat website need for speed shift\r\nen als het goed is licht de probleem daaraan.[/QUOTE]\r\n\r\nik heb gekeken op can i run it (ik kon die site van jou niet aanklikken:-|),, en die geeft aan dat ik het spel helemaal aankan.\r\nik denk dat ik het beter maar weer terug kan brengen ofsow,,
Link naar reactie
[QUOTE=Germ13;503841]ik heb geen PB imadia x1100 ik heb een ACER ASPIRE M3610\r\nDus eigenlijk kan ik eht wel vergeten,,[/QUOTE]\r\n\r\nDan lijken die twee wel erg op elkaar. In ieder geval, die videokaart is niet zo goed, en NFS shift is wel een modern spel. Misschien een idee om je videokaart eens te vervangen? Je kan op z\'n minst kijken of je de nieuwste drivers hebt, meestal verhelpt dat ook problemen.
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;503872]Dan lijken die twee wel erg op elkaar. In ieder geval, die videokaart is niet zo goed, en NFS shift is wel een modern spel. Misschien een idee om je videokaart eens te vervangen? Je kan op z\'n minst kijken of je de nieuwste drivers hebt, meestal verhelpt dat ook problemen.[/QUOTE]\r\n\r\nik heb de nieuwste drivers.\r\nen ik vind dat er nog geen nieuwere videokaart in hoeft deze doet het nog goed,, dan maar geen NFS Shift
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...