Ga naar inhoud

scherm start niet mee op met pc

Aanbevolen berichten

alles werkte toen nog wel wanneer ik windows xp had geinstalleerd , toen wou ik beginnen aan updates te doen via windows update en toen viel ineens het scherm uit maar de pc draait nog wel.reeds heb il al geprobeerd ; 3verschillende video kaarten die zeker wel werken op men andere pc\'s , 3andere schermen aansluiten 1 met vga en 2 met dvi , bios gereset op moederbord , andere ram geheugen latjes geplaats en nog steeds het zelfde.\r\nik kan ook nie in bios of instelling te veranderen of zo. pc start op maar het scherm nie ?wie kan mij helpen aub..\r\n\r\nmoederbord : asrock\r\nvideokaard : nvidia gforce 9400 gt 512mb gddr2\r\nhdd : maxtor 40gb\r\nram geheugen : 1gb\r\n\r\nhoop dat dit genoeg informatie is ?
Link naar reactie
[QUOTE=rderuiter;503664]zit er mischien een optie op voor 2 beeldschermen 1 primair 2 secundair?\r\ndat daar misschien iets is in verandert?[/QUOTE]\r\n\r\nAls je ook geen \"post\" ziet (dat zijn die witte letters op je scherm bij het opstarten) en je weet zeker dat de monitor werkt. Lijkt het me dat je moederbord gewoon ter ziele is.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
ff een andere schrijf van een andere pc aan hangen, kijken of hij dan wel probeerd te starten.\r\nhelemaal opstarten gaat niet omdat de instellingen en drivers niet overeenkomen met de andere pc.\r\n\r\nZeggen dat het moederbord brak is is een beetje snel denk ik.\r\nzijn nog zo veel andere mogelijkheden.\r\n\r\nMisschien een IRQ Conflict???\r\n\r\nIets geinstalleerd waardoor er misschien een conflict is ontstaan.\r\n\r\nGrzz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...