Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hallo allemaal,\r\nIk heb een NSLU2 en wil graag Joomla draaien.\r\nNou is de installatie gelukt en ik kan dingen in de database zetten.\r\nMaar ik kan niks uploaden.\r\nHet gaat mij over de extenties, plugins enz.\r\nOf kan dat ook gewoon via FTP\r\nKan iemand mij helpen.\r\n\r\nGroetjes HasTaLaPasTa Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 De componenten, etc kunnen via ftp worden geupload, maar ik vermoed dat dat net te lastig voor u is.\r\n\r\nAls u een component, etc hebt gaat u naar install/unistall (admin-gedeelte)\r\nEn klik erop, kies voor file upload, selecteer uw .ZIP bestand (!) en klik op uploaden.\r\n\r\nAls er dingen zijn die u niet snapt, stuur een PM dan. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 [QUOTE=Swisi;503649]De componenten, etc kunnen via ftp worden geupload, maar ik vermoed dat dat net te lastig voor u is.\r\n\r\nAls u een component, etc hebt gaat u naar install/unistall (admin-gedeelte)\r\nEn klik erop, kies voor file upload, selecteer uw .ZIP bestand (!) en klik op uploaden.\r\n\r\nAls er dingen zijn die u niet snapt, stuur een PM dan. ;)[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Swisi,\r\nIk bedoel dat ik de componenten via ftp moet uploaden.\r\nJoomla kan het niet via de admin doen.\r\n\r\nHasTaLapasTa Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Om het te installeren moet je als admin in de site komen hoor. Ook via FTP.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen