Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hallo allemaal! \r\nIk heb natuurlijk een geweldige Epson Stylus Phote PX700W NOT!\r\n\r\nMaar even serieus hij kan alles en werkt echt perfect alleen het is een inktvretertje.\r\nHij blijft elke keer de spuitkoppen reinigen en dat schiet niet echt op.\r\n\r\nDus heb ik cardridges gekocht met een vulling van 14ml. Dus niet origineel Epson. Echter krijg ik ze niet werkend. Ik weet dat er een foefje is door ze 2x achter elkaar te installeren zodat hij de cardridges accepteerd. Iemand een idee hoe ik ze werkend krijgt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 Sinds enkele jaren werkt mijn printer (Canon Pixma MP500) met \r\ncartridges van voordeelinkt.\r\nNormaal kost een set (van 5 patronen) €65,-.\r\nBij voordeelinkt voor de Canon MP500 €8,95 zonder chip, en ong. €20 met chip.\r\nDe chip heb ik van de originele cartridges gehaald. Daarna met een plakbandje\r\nop de compatabel cartridges geplaatst. De eerste maal moesten enkele akties\r\nuitgevoerd worden (o.a. resetten van de printer). Nu is dat niet meer nodig.\r\nAls een cartridge verwisseld moet worden, kan eenvoudig volstaan worden\r\nmet het verwisselen van de chip. \r\n\r\nBij de compatabel cartridges was een uitgebreide instructie. Misschien is die \r\ner ook voor de Epson Stylus Photo 700. \r\nInktmedia heeft ook goedkope cartridges voor de [URL=\"http://www.voordeliginkt.nl/\"]Epson Stylus 700[/URL] (inktpatronen - Epson - Stylus Photo 700). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen