Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hallo,\r\nHet gaat hier om Windows 7\r\n\r\nIk wil graag in alle mappen kunnen komen. Ik heb al van alles geprbeerd om in b.v. de map Documents and Settings komen, maar niet gelukt.\r\nAls iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen, zou ik dit graag horen.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nm.v.g\r\n\r\nMarius Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 Vista of W7?\n\nwat lukt niet? Zie je ze niet, heb je geen rechten (krijg je een melding)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 Volgens mj is de map \'Documents and Settings geen map maar een snelkoppeling, net als in Vista. Deze is niet toegankelijk maar er staat dan ook niets in. Zo zijn er nog een paar mappen die in XP nog mappen waren maar in Vista en W7 niet meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 Klopt, in Vista en Win7 is \"Documents and settings\" een (in principe verborgen) symlink naar de Users-map. \"Documents and settings\" bestaat immers niet meer in die windows-versies. Genoemde symlink wordt meegeleverd om oude software tevreden te houden.\n\nKunt dus net zo goed direct naar de Users-map gaan, ben je gelijk waar je moet zijn :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen