Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 ik was laatst met een paar vrienden bij de HME in utrecht, en daar heeft mijn vriend \r\ncall of duty modern warfare 2 gewonnen, voor de xbox 360, en hij heeft een ps3\r\n\r\ndus ik mag \'m voor een leuk prijsje over kopen :)\r\nmaar ik zat me dus af te vragen:\r\n\r\nzijn er nog verschillen tussen de gewone versie en de \"promotional copy\" ?????\r\nwant hij lijkt namelijk hetzelfde Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 Waarschijnlijk zal de licentie van de promotional copy inhouden dat hij niet verkocht mag worden. Verder zal het waarschijnlijk precies hetzelfde zijn, hoewel het bij dit soort dingen altijd voor kan komen dat de multiplayerfunctie niet aanwezig is of dat niet alle levels er in zitten. En daar kom je eigenlijk alleen achter door het te proberen.\n\nEr zal vast wel ergens een addertje zitten, want het heet niet voor niets \"promotional\". Als het addertje alleen in de licentie zit is er verder niets aan de hand natuurlijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 er staat inderdaad wel heel groot op de voorkant: PROMOTIONAL COPY, NOT FOR RESALE\r\ner zit trouwens ook geen boekje bij, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niet zo veel\r\n\r\nik kom er nog wel achter, bedankt voor je reactie :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 [quote=fflfleflex;503479]er staat inderdaad wel heel groot op de voorkant: PROMOTIONAL COPY, [U][B]NOT FOR RESALE[/B][/U]\n[/quote]\nTja, als je dan zegt : [quote]dus ik mag \'m voor een [U][B]leuk prijsje over kopen[/B][/U][/quote]Klopt dat volgens mij niet..... ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2009 [QUOTE]PROMOTIONAL COPY, NOT FOR RESALE[/QUOTE]\nDat staat er gewoon op zodat een foute winkelier er geen slaatje uit kan slaan door \'m toch te proberen te verkopen, terwijl het de bedoeling is dat \'ie gratis wordt weggegeven, als reclame dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen