Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 Halo allemaal,\r\n\r\nIk heb een nieuwe site gemaakt en zou het leuk vinden om deze door jullie te laten checken.\r\n[url]www.linkverwijderddoorvakantiemod.nl[/url]\r\ngraag jullie mening !!\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 De website bezocht en bekeken etc. Als niet deskundige heb ik genoten... Ik heb het adres genoteerd en kom vast weer eens terug. Veel succes met de site! \r\n\r\nJustinus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2009 Ik heb hem ook toegevoegd.\r\nIk zou de rechter-reclame wegdoen, zodat er meer ruimte voor de tekst is.\r\nOok is er aan de linker-boven kant: de tekst gaat over de afbeelding.\r\n\r\nHaal hem oook door de validator. ;)\r\nEn gebruil HTML Tidy, en kijk onderaan... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Site is met hulp van html tidy gemaakt.\r\nDie paar foutjes haalt html tidy er niet uit.\r\nMaar volgens mij werkt de site daar niet minder om.Een site die valid is is nog geen garantie voor een goeie site.\r\nDie tekst door het logo is express gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 [QUOTE=pjotters;504266]Een site die valid is is nog geen garantie voor een goeie site.[/QUOTE]\nKlopt, maar een site die niet door de validator komt is per definitie niet goed. ;)\nIs maar net welk doel je nastreeft. Het is wel zo dat [I]als[/I] je site valid is, dat dan [I]de kans[/I] dat er verschillen zijn tussen verschillende browsers het kleinste is. Safari (en dus Chrome), Opera en Firefox houden zich behoorlijk goed aan de regels, dus kun je er redelijkerwijs van uit gaan dat als het in een van deze drie goed werkt, dat het in de andere twee ook goed werkt. Blijft alleen IE over als geval apart.\n\nSpecifiek in het geval van jouw site vind ik dat deze 100% door de validator moet komen, vooral omdat je anderen een handreiking probeert te geven voor het maken van een website. Dan moet je het zelf wel goed doen. Zo niet, dan laat de rest ook maar zitten.\n\nDan iets over de inhoud:\n- Gooi wat vaker ergens een lege regel tussen. Vooral de lijstjes met links en onder iedere link een toelichting zijn erg onoverzichtelijk. Eenvoudig op te lossen door nog even een lege regel onder de toelichting op te nemen. \n- Bij \'goedkope\' hosting moet je misschien ook daadwerkelijk goedkope hosting opnemen. digihosting is: te duur. Yourhosting is: veel te duur. Precies 30 MEGABYTE een daar 2,50 per maand voor vragen? Die zijn niet goed in hun hoofd. Budget webhosting is niet zo heel duur, maar goedkoper kan weldegelijk. Daarbij zou m\'n hond daar nog geen hosting aanschaffen; de site ziet er werkelijk niet uit. Dus zet het geld verdienen met die referal programma\'s maar uit je hoofd, en adviseer liever iets waar men daadwerkelijk iets aan heeft. \n- Vervang in je HTML cursus even de single-quotes door double-quotes. Attribuut-waarden horen natuurlijk tussen dubbele aanhalingstekens te staan. Dan is alles wat je in die cursus schrijft opeens wel W3C valid... Afgezien van een ontbrekend doctype en hier en daar een ontbrekende sluitingstag.\n-Downloads/FTP Programma\'s wordt inconsistent in een nieuw venster geopend. Geen idee of dat met andere links ook gebeurt, daar mag je zelf achter aan ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Je site ziet er gelikt uit . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Hallo,\nIk heb je website ook bekeken, duidelijk en overzichtelijk.\nSucces verder.\nGr,\nRoc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Een opmerking: eerst een handige site, nu een bloemensite!? \r\nHier zou ik uitleg bij willen.... \r\nProbeer je reclame voor iets te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Ik had je site vorige week al opgeslagen ,Die site met Pjotters Gratis Javacripts.\r\nNu krijg ik een site te zien met bloemen\r\n\r\nWat is dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik had het ook gedaan, een vuile spammer denk ik, modje..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 @Pjotters: Is er iets fout gegaan of heb je een trucje uitgehaald om bezoekers te genereren ?\r\nHoe dan ook, de link naar je site is verwijderd. Mocht er ergens iets fout zitten en heb je je site niet veranderd, stuur me dan een PM. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nu verwijst de link zelfs door naar een andere bloemensite.\r\nDit lijkt me absoluut geen missing, gewoon een truck. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 laat ook maar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat je voor spammer wordt uitgemaakt is niet helemaal onlogisch; je vraagt mensen om te reageren en van de een op de andere dag is het een heel andere site. Had dan even hier een berichtje geplaatst, waarin je dat aangeeft. Had het jezelf een stuk(je) makkelijker gemaakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen