Ga naar inhoud

Problemen met overzetten bestanden

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn desktop thuis heb ik ooit Win XP geïnstalleerd, toen Vista en uiteindelijk Windows 7 (Home Premium). Als ik een externe harde schijf via USB wil aansluiten, wordt deze niet herkend (USB sticks werken overigens probleemloos).\r\n\r\nNu zou ik graag alle bestanden van de desktop over willen zetten op mijn (zakelijke) laptop, om zo een schone installatie van Windows 7 te kunnen doen, maar dat krijg ik niet voor elkaar: heb beide verbonden met een cross-kabel, de desktop op de LAN aansluiting adres 192.168.1. 9 gegeven en de laptop 192.168.1.10. Het gekke is dat ik vanaf de desktop wel succesvol de laptop kan pingen, maar andersom niet.\r\n\r\nOok het gebruik van een extern bureaublad werkt niet (de laptop overnemen mag niet, vanwege ingestelde policies en andersom kan ik de desktop niet zien).\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik dit kan oplossen (mooiste zou natuurlijk zijn als die externe harde schijf gewoon weer door de desktop herkend wordt)? Heb ook al een Bluetooth-dongle in de desktop gestopt, maar daar krijg ik grote bestanden (enkele DV-video bestanden van 8 GB en groter) niet mee overgezet.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties!
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;503459]easy transfer van Windows, gebruikt voor overzetten ???\r\n\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2B6F1631-973A-45C7-A4EC-4928FA173266&displaylang=nl[/url][/QUOTE]\r\n\r\nProbleem is dat op mijn laptop XP draait. Easy Transfer lijkt niet de andere kant op te werken, als je bestanden van een computer met Windows 7 (mijn desktop dus) naar een computer met Win XP erop wil overzetten (mijn laptop).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...