Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 Ik kan met de Canon printer niet goed meer printen.\r\nHeb ook al schoonmaak patronen gebruikt, helpt niet !!\r\n\r\nOok een andere set originele patronen werkt niet !!!\r\n\r\nWat kan ik verder nog doen ???\r\n\r\nMijn Dealer zegt, dat ik namaak patronen heb gebruikt, maar dat is niet \r\nhet geval, printer is natuurlijk net uit de garantie.\r\n\r\nWat kan ik alsnog proberen, het weer goed te krijgen ????\r\nZie hieronder een voorbeeld \r\n\r\n[IMG]http://i135.photobucket.com/albums/q160/henri-aalten/Printslecht.jpg[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Dit heb ik nu ook last van, Alleen erger :S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Graag wat meer info omtrent model printer en windows versie. \r\nAl op de website van Canon gekeken of er hier melding van \r\njouw afdruk problemen gemaakt word? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Wat bij mij in het verleden nog wel eens wilde helpen is om op hoogst mogelijke \"stand\" af te drukken. Vaak is er \'economy\', \'standard\' en \'good\' of zo.\nEpson leverde daarnaast nog wat andere schoonmaak\'utilities\' mee; zijn deze al geprobeerd?\n\nAls de printer net buiten de garantieperiode valt, is dat nog geen excuus om geen dienstverlening te verlenen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen