Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 Hallo beste mensen\r\nIk heb een vraag wie zou mij kunnen helpen met een goed antwoord ?\r\nMijn laptop doet het wel met de lader,maar niet op de accu, ook wordt de accu niet opgeladen.\r\nis het mogelijk dat de accu kapot is ?\r\nVr Gr Hiempy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 Dat zou zomaar kunnen.\n\nMogelijk maakt de accu niet meer goed contact met de computer. Even eruit halen, controleren of de contacten schoon zijn en goed terug plaatsen. Eventueel nameten met een multimeter of de accu nog uberhaupt spanning levert.\n\nOok kan er binnen in de computer iets stuk zijn waardoor je de accu niet meer kunt gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Hallo beste mensen.\r\nMijn laptop laad nu wel op met een nieuwe accu, en de laptop draait gewoon door als ik de lader van de laptop haal.\r\nMaar als ik de lader tijdens het draaien van de laptop loskoppel begint het laadlampje te knipperen.\r\nHij wil ook niet opstarten van de accu.\r\nOok ziet de laptop de accu niet in windows.\r\nDe contactjes heb ik schoon gemaakt. het resultaat blijft gelijk.\r\nIs er misschien iemand die mij raad kan geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Hoe oud is de laptop en de accu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 [QUOTE=hiempy;504357]Mijn laptop laad nu wel op met een nieuwe accu[/QUOTE]\n\nDie accu is net nieuw. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Misschien kan BatteryBar free je verder helpen :\n\n[url]http://osirisdevelopment.com/BatteryBar/index.html[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen