Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Delen Geplaatst: 24 december 2009 Ik had laatst een tweedehands pc gehaald met een windows xp sp3. ik wilde windows vista installeren maar hij leest mn dvd brander helemaal niet, niet in bios en ook niet bij MIJN COMPUTER\r\n\r\nbij bios laat hij atapi nogwat , en een floppy disk zien terwijl ik er helemaal geen floppy in heb zitte :confused::confused::confused::confused::confused: \r\n\r\nkan iemand mij vertellen wat er mis is :confused:\r\n\r\nalvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 [QUOTE=Ugly;503362].... hij leest mn dvd brander helemaal niet, niet in bios en ook niet bij MIJN COMPUTER\n\nbij bios laat hij atapi nogwat , en een floppy disk zien terwijl ik er helemaal geen floppy in heb zitte...[/QUOTE]\nDit is tegenstrijdig, wordt het station nu [I]wel[/I] of [I]niet[/I] in het BIOS gezien ?\nDaar wordt het aangegeven als een ATAPI CD-rom device.\n\nEn zie je hem wel in apparaatbeheer van Windows ?\n\nVan waaruit wilde je Vista installeren ? Vanaf opstartbare DVD ? Of vanuit Windows ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen