Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Delen Geplaatst: 24 december 2009 Hallo,\nIk heb een sigarettenaansteker-adapter gekocht, maar dat is een type voor een kleine stekker,\nDe adapter van mijn laptop heeft zo\'n grote ronde stekker en die past dus niet in de adapter.\nDe input van mijn laptopadapter is een 3 pins (de ronde) \nHeeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.\nIk heb nog geen netsnoer met kleine stekker gevonden met de 3 pins output.\nHet is 8 uur naar Oostenrijk en m\'n accu gaat maar 4 uur mee dus daarom heb ik stroom nodig Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2009 mischien is dit wat voor je : \n\ndan heb je een gewoon stopcontackt in de auto waar je gewone laptop oplader op kan :\n[url]http://www.elektronica-online.nl/?zoek=omvormer[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2009 Beste Redbull wat je hierbij nodig heb is een omvormer of een andere adapter.\r\n\r\nkijk hier eens\r\n[url]http://www.mini-laptops.nl/ishop/shop-show.htm?sc%5B0%5D=44[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2009 Je kan volgens mij gewoon z´n klein dingetje kopen waarbij die kleine stekker input is en een grote ronde stekker output en dan kan je daar je kabel van de laptop aansluiten of je kan een andere sigarettenaansteker-adapter kopen ik heb laatst een hele goede gehaald bij lidl voor maar 18 euro . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2009 Ik heb dus al een omvormer, alleen daar past de stekker van mijn laptop niet in.\nIk ben al langs de karwei enzo geweest maar niemand weet het en er is niets te vinden,\nHopen dat jullie nog wat tips hebben! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2009 Een gewoon tafelcontactdoos die niet geaard is is waarschijnlijk de oplossing.\nOf een kort verlengsnoertje maken met aan de ene kant zo\'n platte stekker en aan de andere kant een normale contrastekker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2009 Het is gelukt, ik heb zo\'n stekker gevonden die alles convert naar stekkers van andere landen, het pas nu maar bedankt voor de tips.\nClose please! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen