Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Als ik in Vista op internet iets markeer, dan krijg ik een blauwe pijl te zien. Als je daarop klikt, zie je:\r\nBloggen met Windows Live\r\nE-mail verzenden met Windows Live\r\nVertalen met Bing\r\nZoeken met Google\r\nAlle accelerators\r\n\r\nIs er een manier om die pijl weg te krijgen? Ik heb helemaal geen behoefte aan dat soort dingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 Ga in Internet Explorer naar: Extra > Invoegtoepassingen beheren > kijk daar bij Accelerators en pas het naar wens aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 Dank je wel! :D\r\n\r\nDe enige die ik niet wegkrijg, is Google. Hoe krijg ik die weg? De accelerators zijn nu helemaal leeg; daar staat niets meer. En bij de zoekmachines kan ik niet Google verwijderen omdat dat vakje niet aangekllikt kan worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen