Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd nadat ik de CD-ROMspeler en DVD-speler had vervangen. De XP-installatieschijf werd netjes herkend maar andere CD-roms niet...\r\nIn apparaatbeheer staan de CD-ROM speler en de DVD-RW in de lijst zonder geel vraagteken. Toch denk ik dat ik nieuwe drivers nodig heb en wel de volgende:\r\n- NEC ND 2500A\r\n- Hitachi GDR8162B\r\nDe sites van NEC en Hitachi helpen me niet veel verder.\r\nZoeken via Google leidt naar allerlei foute sites die me driverscanners proberen aan te smeren. Wie heeft een idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 drivers en firmware van de nec\nfirmware van de hitachi\n[URL]http://members.driverguide.com/index.php[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 Zijn beide stations niet in je Verkenner te zien ?\n\nMet \"herkennen\" bedoelen veel mensen namelijk ook dat [I]autoplay[/I] niet werkt, dus dat niet automatisch een CD of DVD wordt gestart na inleggen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen