Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Hallo\r\n\r\nWie kan mij zeggen hoe ik het makkelijkst en snelste en met beste kwaliteit VHS videobanden omzet (zonder te knippen en te plakken dus 1 op 1) naar DVD.\r\nIk heb een Vista laptop maar nog geen DVR. Moet ik hier nu een DVR voor hebben of niet; en klopt het dat omzetten via de laptop mindere kwaliteit levert; daarnaast zijn er in de winkel speciale apparaten om de banden om te zetten.\r\nWat heb ik nu nodig? Kan iemand mij adviseren? Groetjes\r\nJolanda Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Wellicht heeft iemand in je familie of je kennissen een VHS speler en DVD recorder.meer heb je niet nodig . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [quote=magicman;503050]Wellicht heeft iemand in je familie of je kennissen een VHS speler en DVD recorder.meer heb je niet nodig .[/quote]\n \nDat is inderdaat de beste en snelste oplossing.\nGaat het gemakkelijkste ,het snels, en je hebt zo de beste kwaliteit.\nEen vhs speler/recorder heb je waarschijnlijknog wel ,en een dvd recorder heb je al voor 100 euro (soms zelfs al voor minder) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 koop een tv kaart voor in je pc en sluit je videospeler aan op de tv kaart. Een goedkope kaart volstaat prima. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2009 Ik gebruik Magix Red uw Video\'s hiervoor. Dat is software + een bijgeleverde USB-aansluiting om de video op de PC aan te sluiten. Werkt goed! [url]http://www.magix.com/nl/red-uw-videos/[/url]\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nHandige Henk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen