Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 ik wil een poort openen maar als ik alles heb ingevult krijg ik dit antwoord:only administrator can submit this request or change the settings\r\n\r\nmijn router is een D-link di 524\r\n\r\nwie kan me even helpen ?\r\n\r\nmvg kevin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Login op de router met gebruikersnaam admin en het bijbehorende wachtwoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=Edmoor;503028]Login op de router met gebruikersnaam admin en het bijbehorende wachtwoord.[/QUOTE]\r\n\r\nhij logt niet in met admin alleen met user en w8woord leeg Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Dan heb je waarschijnlijk niet het juiste wachtwoord. Dat heb je wel nodig want als je niet als user admin bent ingelogd beschouwd hij je niet als administrator en kun je die wijzigingen niet doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen