Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 hey, sinds een paar dagen blijft mijn CCleaner mijn prullenbak legen, na 10 min is CCleaner nog steeds bezig met het legen. Dit is raar, want er zit niets in mijn prullenbak. Ik heb al een vorige versie geïnstalleerd maar dit houd hetzelfde probleem. Ik heb de optie prullenbak legen maar uitgevinkt, maar ik wil graag weten of er een oplossing voor is, en of er meerdere mensen zijn met dit probleem.\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Kijk is of je onderaan je CCleaner de optie [B]Wis vrije ruimtes[/B] aan hebt staan. Deze neemt namelijk een heleboel tijd in beslag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 alshet vakje wis vrije ruimte uitzetten niet werkt download dan winsysclean 2009 die is beter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=Gekwordikervan;503020]Kijk is of je onderaan je CCleaner de optie [B]Wis vrije ruimtes[/B] aan hebt staan. Deze neemt namelijk een heleboel tijd in beslag.[/QUOTE]\r\n\r\nstaat niet aan, het is dat hij op prullenbak blijft hangen, hij gaat zoeken in C:\\$Recycle\\ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen