Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Dag,ik heb dus een laptop en die heeft altijd last van koud op te starten,ie geeft dan een blauw scherm,ik heb al 3 verschillende testprogrammas laten lopen op mijn harddrive,géén fouten,ik heb memtest+ 2keer geboot als ie koud had,(koud is ongeveer 6graden), dan geeft ie de ene keer 32 fouten,en de andere keer 980 fouten...,als ie warm heeft kan ik zoveel rebooten als ik wil,geen blauw scherm...? wat zouden jullie doen in mijn plaats?als mijn laptop warm heeft, geeft memtest ook geen fouten...? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Ik zou niet meer buiten gaan zitten met dit weer....... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Verander, met het schaartje/pas aan, even het onderwerp van je vraag. De meesten die hier een topic starten hebben hulp nodig. Geef aub even een omschrijving van je probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Ik heb al mijn bios instellingen op default gezet,én een cleane install van windows 7 ultimate...,zonder updates enzo,zodat ik zeker weet dat het geen softwareprobleem is...de voeding is van dell zelf,dus dat is het ook niet...? kheb het alleen bij koud opstarten?!;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Heb je al eens in de specificaties gelezen wat de minimum en maximum temperaturen zijn voor een goede werking van je notebook? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Neen,nog niet echt gelezen? Zolang het niet vriest kan het geen kwaad?Normaal heeft een laptop toch liever koud dan warm? 6graden moet toch kunnen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen