Ga naar inhoud

Dual screen

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een vraag m.b.t. de videokaart van mij. Ik zal eerst even mijn specificaties van mij huidige computer geven: Intel I5 processor, met 4 GB DDR 3 geheugen en een Nvidea Gforce GT 240. Ik heb 2 Acer AL1751 (17 inch) beeldschermen staan. Ik heb Windows 7 trouwens.\r\n\r\nNu komt de vraag; aangezien ik veel Flight simulator speel, heb ik dus 2 beeldschermen. Er is namelijk ook een dual screen opstelling mogelijk. Normaal gesproken vlieg je op de stoel van de captain (linker piloot) van het vliegtuig, en zie je dus alleen de linker helft van de cockpit. Met een tweede beeldscherm zijn er 2 opties mogelijk. Je kan nog steeds op de linker helft van de cockpit blijven vliegen. Waarbij bijvoorbeeld op het andere scherm GPS, of allerlei andere benodigde info geplaatst kan worden. Of je kan op het linker scherm de linker kant van de cockpit plaatsen (captain), en op het rechter scherm de rechter kant (copiloot) van de cockpit plaatsen. Zo krijg je een realistischer beeld voor het vliegen. Nu is het wel zo dat je daarvoor de optie HORIZONTAL STRETCH het hebben. Deze kan ik niet vinden in mijn software van Nvidea. Vroeger lukte dit wel, ik had toen een (naar mijn idee legendarisch goede) ATI RADEON 9800 PRO, en je kon dit zo aanvinken, en daarna lekker vliegen. \r\n\r\nIemand een oplossing?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...